Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERINGI de unica folosinta cu ac


Detaliu pentru invitatia numarul 334576
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 334576/30.08.2012
Denumire contract: SERINGI de unica folosinta cu ac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Autoritatii contractante, str. ZORILOR, NR.1, Moinesti, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERINGI de unica folosinta cu ac
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere specificul institutiei noastre unde se desfasoara activitati de asistenta medicala spitaliceasca, se impune achizitionarea de SERINGI de unica folosinta cu ac necesare pentru sectiile si cabinetele medicale ale spitalului.Val. aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 165.420, 00lei, iar val.maxima estimata (ce cuprinde si eventualile suplimentari de furnizat)este 201.693, 00lei .
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 693 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata, in valoare de 3.308, 4RON. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in original, valabila pentru o perioada 90 de zile de la data limita a depunerii/primirii ofertelor. Garantia de participare se va constitui numai in lei.Suma va fi virata in contul RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la Trez.Moinesti, confirmata prin extras de contde Trez.Moinestila data si ora deschiderii ofertelor sau alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, pentru obiectivul : Furnizare SERINGI de unica folosinta cu ac-COD CPV 33141310-6, la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti, str.Zorilor, nr.1, Mun.Moinesti, Jud. Bacau, pentru valoarea de 3.308, 4lei. In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art.86 alin.(6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.In conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. In vederea respectarii prevederilor art.88, alin.2 din HGR 925 op.ec.vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita Formularul nr. 3a si 3 b completateCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului nr.5Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr.Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec.Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec.Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, As.Sef Terapie intensiva- Bran Mariana, As.Sef Chirurgie- Ghencea MirelaCerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare Formular nr.17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica..Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate (copie conform cu originalul );Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 330.840, 00lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR/BCE aferent fiecarui an in parte.Se completeaza? Formular nr. 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea cel putin a unui contract sau a maxim trei contracte (in copie xerox lizibila), pentru produse similare, prin care sa se confirme livrarea de produse (conform tabel din caiet de sarcini) a caror valoare sa fie de minim 165.420, 00 lei fara TVAFormular nr. 8- Document constatator inital/final completat si semnat sau recomandare? pentru fiecare contract prezentat. Din ?Document constatator /Recomandare? trebuie sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale., Cerinta nr. 2Prezentarea de mostre ce se depun la sediul A.C. (secretariatul unitatii persoana responsabila ? Cojan Anca sau inlocuitor) ?pana la data si ora deschiderii ofertelor-cel putin 3bc seringi din fiecare model cerut in caietul de sarcini.Se solicita 3bc seringi din fiecare model, deoarece seringile sunt de unica folosinta si le testam in sectii diferite., Cerinta nr. 3Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Lista se va completa si depune in original siva contine informatii privind valoarea si perioada de furnizare a produselor, produse conform caiet sarcini.Se completeaza - Formular nr. 7, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul de conducere.Se completeaza ? Formular nr. 9, Cerinta nr. 5Declaratie de conformitate CE ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent.(copie xerox lizibila) SR EN ISO 7886-1:2003 -Standardul european/international pentru seringi hipodermice sterile de unica utilizare. Partea 1: Seringi pentru utilizare- manual(copie xerox lizibila)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer