Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Seringi insulina, seringi u.f. 50 ml fara ac cu adaptare prin infiletare (injectomat), truse perfuzie


Detaliu pentru invitatia numarul 347007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 347007/21.05.2013
Denumire contract: Seringi insulina, seringi u.f. 50 ml fara ac cu adaptare prin infiletare (injectomat), truse perfuzie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Seringi insulina, seringi u.f. 50 ml fara ac cu adaptare prin infiletare (injectomat), truse perfuzie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Seringi insulina, seringi u.f. 50 ml fara ac cu adaptare prin infiletare (injectomat), truse perfuzie conform descrierii din caietul de sarciniValoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 604 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1 = 35 ron, Lot2 = 34 ron, Lot3 = 880 ronData de referinta curs valutar la data de 26.04.2013, 1 euro =4.3366 ron, curs de schimb BNR, mentionata pentru op. economici care doresc sa faca echivalentul garantiei de participare in euro.Pentru verificarea facila a garantiei de participare se solicita completarea unui centralizator cu valoarea garantiei de participare aferenta lotului ofertat si care sa va depune scanat in SEAPGarantia de particpare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Op. economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul aut. contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare informa si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronica pentrufiecare lot ofertata urmatoarelor: Formularul nr. 1 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Formularul nr. 2 din fisierul ?Formulare?.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Formularul nr. 3 din fisierul ?Formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Formularul nr. 4 din fisierul ?Formulare?? Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr. Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Bobescu Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef birou achizitii publice Ec. Feresuaru Cristina, Ec. Suciu Daniela, As. Bildea Madalina, As. Radu Maria, E.Dragomir Alina, Ec. Dorofte Ileana, As. Marcu Claudia, As. Coconasu Cristina Se solicita depunereain SEAP semnat cu semnatura electronicaa documentelor pentru fiecare lot ofertat: Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 semnat si stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul ? intermen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertei.Pentru persoane juridice /fizice straine: Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronicapentru fiecare lot ofertat: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conform art. 188 lit e) dinO.U.G. nr 34/2006 se solicita descrieri si fotografii ale produselor care se vor transmite inSEAP pentru fiecare lot ofertat semnate cu semnatura electronica alaturi de celelalte documente ale ofertei. Descrierile pentruprodusele ofertate vor fi in limba romana., Se solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE pentru fiecare lot ofertat (declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Se solicita pentru fiecare lot ofertatdocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor deasigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008sau echivalent, in limba romanain copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? .Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica si vor fi incarcate in SEAP la fiecare lot ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer