Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERINGI, MANUSI DE NITRIL


Detaliu pentru invitatia numarul 357073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 357073/24.01.2014
Denumire contract: SERINGI, MANUSI DE NITRIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERINGI, MANUSI DE NITRIL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERINGI- cant.minima 234.000 BUC- cant.maxima 636.000 BUCMANUSI NITRIL - cant.minima 25.000 BUC- cant.maxima 200.000 BUC
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 300 - 284, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1- 4.484, 00 lei; lot 2-1.200, 00; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara , In numerar, prin virament bancar, prin depunere la casieria spitalului, prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, suma in conf.cu prevederile art.278 indice 1/OUG 34/2006.-pt. lotul 1. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea. FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG nr. 34/2006.FORMULAR 3Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- FORMULAR 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr.Majdik Vasile ? Director Medical- as. Marincas Ramona?Director de ingrijiri-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-Katona Adam-as. sef manager Bloc operator-ec.Farcas Claudia ? Birou AchizitiiCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolidat general .Certificat de taxe si impozite localeAceste certificate vor atesta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitataoperatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr.925/2006. Cerinta nr. 1 -Avizul de functionare saucertificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii - conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2 Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) sa fie egala sau mai mare decat: LOT1- SERINGI DIFERITE MARIMI- 15.400, 00LEI FARA TVALOT2: MANUSI EXAMINARE DIN NITRIL - 660, 00 LEI FARA TVAPentru calculul echivalentei lei /valuta se aplica cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Cerinta nr.2 Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CEVor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer