Achizitie publica - SERINGI UNICA FOLOSINTA SI TIFON MEDICINAL
Detaliu pentru invitatia numarul 327284
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327284/18.05.2012
Denumire contract: SERINGI UNICA FOLOSINTA SI TIFON MEDICINAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN TG-JIUCod fiscal: 4448067, Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253237804, Fax: 0253237804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERINGI UNICA FOLOSINTA SI TIFON MEDICINAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 PACHET SERINGI DE UNICA FOLOSINTALOT 2 TIFON HIDROFIL MEDICINAL
II.1.6) CPV: 33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1 GARANTIE DE PARTICIPARE - 1600 LEILOTUL 2 GARANTIA DE PARTICIPARE - 930 LEIValabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantii cistigatori trebuie sa depuna garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului.- Formele de constituire ale garantiei de buna executie sunt: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (completarea acesteia conform formularului nr. 11)b)ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu: RO72TREZ3365006XXX007224 deschis la Trezoreria Tg-Jiuc)lichiditati depuse la casieria Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , FORMULAR 22. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, FORMULAR 33.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, FORMULAR NR 4. Persoanale ce4.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, FORMULAR 1, Manager-Stanculete Vasile, Director Finaciar ? Vienescu Dumitru, Compartiment Juiridic- Manea Daniela, Serv Aprovizionare-Brincus Florin, Birou Contractari-Achizitii- Tomulescu Ion 1.Copie Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, FORMULAR 10
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilant Contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara din care sa rezulte livrarea de seringi si tifon. Valoarea cumulata a cel putin 1 contract similar sa fie de cel putin 93600 lei fara TVA pentru lotul I si 161136 lei fara tva pentru lotul II. Se vor prezenta copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului dupa aceste contracte., Mostre Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA SUB FORMA DE FISIER IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 07:56