Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv. de asis teh. pentru lucrare REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 313764
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv. de asis teh. pentru lucrare REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru lucrarile din cadrul proiectului ?REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ?, COD SMIS 14984, in baza contractului de finantare nr.1541 din 28.04.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013servicii dirigentare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.09.2011 16:56
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 70, 230 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala-Certificat de participare la licitatie-Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilorde plata catre stat, si cele locale, - Copie dupa Certificat emis de O.R.C- Certificat constatator- Ultimul bilant- Fisa de informatii generale-Lista cu principalele prestari de servicii- Declaratia privind confirmarea serviciilor similare, prin prez. unor certificate/documente emise de benef..-Declaratie privind asigurareaacelor echip. mijl. fixe, programe si alte dotari, însotita de lista-Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers.insotita de lista care treb.sa contina personal: -un coordonator ? manager de proiect-minim 2 persoane autorizate I.S.C. cadiriginte de santier pe fiecare din dom.: constructii civile, instalatii sanitare, instalatii termice si instalatii electrice- Copie dupa autorizatii ale dirig, dupa diploma de manager de proiect-CV-urile personalului
Din SEAPgarantia de participare 800 leigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer