Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv de audit fin pt. proiec. ?REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 305546
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv de audit fin pt. proiec. ?REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare servicii de audit financiar pentru proiectul ?REALIZAREA SISTEMULUI INTEGRAT DE SALVARE MONTANA A JUDETULUI GORJ? COD SMIS 14984, in baza contractului de finan?are nr. 1541 din 28.04.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2- ?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice? .
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.07.2011 17:35
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu,
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 65, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala- Certificat de participare la licitatie- Certif.constat. privind îndepl.oblig.de plata- Copie dupa Certif. emis de O.R.C.- Certif. constatator- Ultimul bilant contab.- Fisa de inf. gen- Lista cu princip.ele prest de serv- declaratia scrisa pentru confir serv similare-Declaratie privind asigcu echip., mijl. fixe, si lista-Decl. privind efectivele medii anuale ale pers.insotita de lista catre treb. sa contina;3 auditori fin, un expert contab.un specialist achiz. publ-CopiiCertif de atestare a calit de audit.fin.Copie dupa carn.de membru al CAFR .-Copie dupa diplomele/certific.de atestare ale expert. contabil si special.în achiz publ.-Copie dupa contr.de colab.ale pers. de specialit-CV-urile si declaratie disponib pers.de cond. si ale pers. de special.-Decl. audit. ca nu au fost sanctionati în ultimii 3 ani-Decl.ca se vor respecta termenii de referinta si Stand. Int.pt.Serv.Conexe ISRS4400
- din SEAP-Gar.part. 700 lei si gar.buna exec.10% din valoarea fara TVA a contr.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer