Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv de auditare intermed si finala, inclusiv auditarea secur retelei si aplicatiei inf SMIS 14430


Detaliu pentru invitatia numarul 320163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 320163/10.02.2012
Denumire contract: Serv de auditare intermed si finala, inclusiv auditarea secur retelei si aplicatiei inf SMIS 14430
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serv de auditare intermed si finala, inclusiv auditarea secur retelei si aplicatiei inf SMIS 14430
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sev de auditare intermed si finala, inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei inf af pr "Servicii publice online destinate cetatenilor, contribuabili si beneficiari ai sistemului publicde pensii si din sistemul accidentelor de munca si al bolilor profesionale".
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 lei constit a gar de part: instrument de garantare irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soci de asig; sau ordin de plata in contul RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B. confirm acestuia de catre banca emit pana la data dep ofert.
Garantie de buna executie
10% din val totala fara TVA a contractului, se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cod prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligibil Formularul nr.2. Prez cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic.Neincadrarea in prev art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Formularul nr. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Dir Gen a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte faptul ca op ec si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat la data depunerii ofertelor (original sau copie conforma cu originalul). Prez Certif eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul localla data depunerii ofertelor (original sau copie conforma cu originalul).Certif de particip cu oferta independenta conform Ord pres ANRMAP nr. 314/2010.Prez Formularului 4. Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bianca Culea - director, Dorian Craciunel - sef serviciu, Costea Petru - consilier superior si Tanase Vasile - referent superior. Prez Formularului 5. Certif constat (original sau copie conforma cu originalul) emis de O.R.C in raza caruia este situat sediul of emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei;In cazul unei asocieri, cerinta trebuie sa fieindeplinita individual de toti op ec.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului sau, daca este cazul, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta copii dupa contracte sau documente din care sa rezulte ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii de audit pentru pentru implementarea proiectelor de investitii / programelor finantate din granturi / fonduri europene nerambursabile si/sau din instrumente structurale (fonduri europene, Banca Mondiala etc.)., Of trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de spec necesar pentru indepl contractului: a)1 auditor financiar(expert audit fin)- abs de stud sup de lunga durata, profilul ec;
- detinerea calitatii de auditor financiar, membru (activ/stagiar) al Cam Audit Fin din Romania (C.A.F.R.) si/sau al unor org internationale echivalente pentru o perioada de cel putin 3 ani (se va prezenta carnetul de membru al C.A.F.R. sau echivalent, cu mentiunea ?Activ?, vizat pentru anul in curs);
- detinerea unei pregatiri profesionale relevante dovedita prin implicarea in realizarea a cel putin 1 proiect in cadrul carora a ocupat pozitia de auditor /expert financiar sau o alta pozitie similara;b) 1 auditor tehnic (expert audit infrastructura software/hardware);
- absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul IT&C;
- detinerea de competente de nivel avansat privind proiectarea siimplementarea s Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer