Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv de informare, promovare si publicitate pentru proiectul Sistem de plata electronic


Detaliu pentru invitatia numarul 294051
Autoritate contractanta
Consiliul Judetean Dambovita
Cod de identificare fiscala: 4280205
Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste
Telefon: +40-245-207.612
Fax: +40-245-616.827
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv de informare, promovare si publicitate pentru proiectul Sistem de plata electronic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de informare, promovare si publicitate pentru proiectul ?Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita?, Cod SMIS ? CSNR 14429
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.05.2011 10:19
Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, registratura, Targoviste, jud. Dambovita, cod postal 130060, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita, cod postal 130060, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 30, 950 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv eligibilitatea, certific de part cu oferta indep, decl priv neincadrarea la art. 181, decl priv calit de part la procedura, certificat taxe si impoz locale si buget consolidat, CUi, certific. constatator, cifra de afaceri medie pe 2007, 2008, 2009 - 60.000 lei, exp. similara: 1 contract similar in ultimii 3 ani de 30.000 lei, decl privind utilajele, instalatiile si echip tehnice, personal: 1 expert grafica, decl subcontractanti, decl asociati
Documentatia poate fi descarcata gratuit din SEAP. Garantie de participare 600 lei.Fiind un proiect din fonduri neramb, s-a optat pt aceasta proced deoarece asa a fost prev in cererea de finantare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer