Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERV. DE MANAGEMENT PTR. IMPLEMENTARE PROIECT?REABILIT. SI MODERNIZ. STRAZI IN ZONA CENTR.MUN. B-TA


Detaliu pentru invitatia numarul 312062
Autoritate contractanta
Municipiul Bistrita
Cod de identificare fiscala: 4347569
Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita
Telefon: 0263-237323, 0263-223923
Fax: 0263-237323, 0263-224706
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERV. DE MANAGEMENT PTR. IMPLEMENTARE PROIECT?REABILIT. SI MODERNIZ. STRAZI IN ZONA CENTR.MUN. B-TA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE MANAGEMENT PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA STRAZILOR DIN ZONA CENTRALAAMUNICIPIULUIBISTRITA?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.08.2011 13:12
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Bistrita, Piata Centrala nr.6
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Bistrita, Piata Centrala nr.6
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 107, 194.99 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea;Decl. privind neîncadrarea în prevederile art. 181; Taxe, impozite: Certificate constatatoare cu plata impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si la bugetul local;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Informatii privindsituatia economico-financiara: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 200.000 lei; Declaratia cu efectivul mediu anual si cadre de conducere în ultimii 3 ani;Conducerea tehnica de specialitate - persoaneledirect responsabile de îndeplinirea contractului. Informatii privind experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii, din care sa rezulte prestareaîn ultimii 3 ani a cel putin unui serviciu similar în valoare egala sau mai mare de 100.000 lei fara TVA;Lista cu utilajele si dotarile specifice;Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea.
Documentatia de atribuire se afla postata pe SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari, atasata prezenteinvitatii.Garantia de participare=2140 lei fara tva
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer