Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv. de proiectare?Canalizare si epurare ape uzate in loc. Horlesti si Bogdanesti din com. Horlesti


Detaliu pentru invitatia numarul 320805
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HORLESTI (PRIMARIA HORLESTI), JUDETUL IASI
Numar invitatie: 320805/27.02.2012
Denumire contract: Serv. de proiectare?Canalizare si epurare ape uzate in loc. Horlesti si Bogdanesti din com. Horlesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HORLESTI (PRIMARIA HORLESTI), JUDETUL IASICod fiscal: RO 4540500, Adresa: sat horlesti, Horlesti, Telefon: 0232413200, Fax: 0232413200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat horlesti, Horlesti, Romania, cod postal: 707260, telefon: +40 0232413200, fax: +40 0232413200, persoana de contact: Comuna Horlesti, judetul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat horlesti, Horlesti, Romania, la sediul Primariei Comunei Horlesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serv. de proiectare?Canalizare si epurare ape uzate in loc. Horlesti si Bogdanesti din com. Horlesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectarepentru obiectivul ?Canalizare si epurare ape uzate in localitatile Horlesti si Bogdanesti din comuna Horlesti, judetul Iasi"
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.300 Lei.Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO 12 TREZ 4065006XXX010851 deschis la Trezoreria municipiului Iasi, cod fiscal4540500 ? Comuna Horlesti.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Atentie!Se vor avea in vedere si prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei contestatii daca Consiliul dispune respingerea, autoritatea. contractanta va retine cf. 278 indice 1 OUG 34/2006 1%, adica 2500 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 formular model 18. Dacasunt IMM garantie de buna executie se reduce cu 50% din procentul de 5%. Pentru aceasta se va prezenta o declararie privind incad in categ. intreprinderilor mici si mijlocii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01;cazier judiciar al ofertantului, in original sau copie legalizata;cazier fiscal al ofertantului, in original sau copie legalizata;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006;Primar, Mihai Cadar Viceprimar, Balasca Ludovic, Secretar, Georgeta Ciobanu, Contabila, Corgeanu Elvira, Responsabil achizitii: Magdici Adriana;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 ;Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie lelegalizata sau in copie lizibilacu mentiunea in conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic( cf art 5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011)AtIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Persoane juridice / fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 520 000 lei fara TVA.Operatorii economici infiintati dupa anul 2008 vor calcula cifra medie de afaceri prin raportarea la perioada de activitate de la infiintare .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro.Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;, Bilanturile contabile sau extrase de bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Ofertantul va prezenta: prezentarea cel putin a unui contract similar-maxim 2 contracteservicii de proiectare (faza Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatie necesara pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie-) in valoare de 260 000. lei.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro.Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Contractele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate, Decl. care contine informatii priv. dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl. ctr. de serv.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de minimum urmatoarele tipuri de echipamente: mijloace de transport ? pentru deplasari in teren;tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software;imprimante si copiatoare formate A4, A3 siA0;licente de software.A.C isi rezerva dreptul de a solicita ulterior informatii suplimentare cu privire la existenta utilajelor si starea tehnica ., Info. priv. personalulSe va prezenta Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiinecesar pentru indeplinirea contractului - model propriu, care trebuie sa cuprinda minim: a)celputin doi ingineri proiectanti, cu studii de inginerie, specializarea instalatii/hidrotehnica si o pregatire profesionala relevanta ;b) cel putin 1 arhitect?cu o pregatire profesionala relevanta ;c) cel putin un inginer proiectant, cu studii de inginerie, specializarea constructii civile si imdustriale si o pregatire profesionala relevanta ;d) cel putin 1 inginer proiectant absolvent al unei facultati tehnice, atestat ANRE in conditiile legii, pentru proiectarea instalatiilor electrice;Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatiiCertif. trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.Acest certif. se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Certif. trebuie sa fie in domeniul proiectarii si asistentei tehnice din partea proiectantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, iar cerinta minima trebuie indeplinita individual de fiecare asociat., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al mediului. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Certificatul trebuie sa fie in domeniul proiectarii si asistentei tehnice din partea proiectantului.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, iar cerinta minima trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de intocmirea proiectului
25
Descriere:
Metodologia de prestare a serviciilor de proiectare tehnica
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP, atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer