Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv. de realizarea materialelor promotionale pentru promovare turistica zona or. Intorsura Buzaului


Detaliu pentru invitatia numarul 320342
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Numar invitatie: 320342/17.02.2012
Denumire contract: Serv. de realizarea materialelor promotionale pentru promovare turistica zona or. Intorsura Buzaului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)Cod fiscal: 4404370, Adresa: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Telefon: 0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Fax: 0267/370337, 0267/371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Romania, cod postal: 525300, telefon: +40 267371212, fax: +40 267370337, persoana de contact: Daniel Mihail Ola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serv. de realizarea materialelor promotionale pentru promovare turistica zona or. Intorsura Buzaului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea materialelor promotionale pentru proiectulPROMOVAREA TURISTICA A RESURSELOR NATURALE SI ANTRIOPICE DIN ZONA ORASULUI INTORSURA BUZAULUI, JUDETUL COVASNA. ?TARA BUZAIELOR UNA DINTRE PERLELE TRADITIONALEI ROMANII?.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 840.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6636, 81 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b)ordin de plata in contul Primariei Orasului Intorsura Buzaului, RO40TREZ2565006XXX005000 deschis la Trezoreria Sfantu Gheorghe, CUI: 4404370.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50%
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerarIn cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr. 1) in original.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr. 2), in original, si urmatoarele acte doveditoare: Persoanele juridice straine vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr. 2) in original, iar ca acte doveditoare documente echivalente care sa probeze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate documentele in limbi straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de taxe si impozite locale (datori la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata (datata, semnata si parafata) ? Formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achzitie inclusiv comisia de evaluare: 1.Bancila Leca ? Primar2. Radu Neculai - Viceprimar3.Maria Magdalena Gaitan - Secretar4. Gheorghe Cornelia ? Director economic5. Munteanu Veronica - Referent comp. contabilitate6. Stefan George - Referent comp. investitii- Certificat de participare la lictatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5) ? in original.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) Sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) Asupra caruia alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influienta dominanta, saub) Care poate exercita o influienta dominanta asupra altui subiect de drept, sauc) Care, ca urmare a asocierii ca un subiect de drept, se afla sub influienta dominanta a unui alt subiect de drept. - Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, copie legalizata sau copie lizibila, certificata pentru conformitatea cu originalul, semnata si stampilata, valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte ca: ? Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectivului procedurii, respectivcodul CAEN 7311 ? Activitati ale agentiilor de publicitate? nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .In cazul prezentarii in copie a certificatului constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/ copie legalizata.(In cazul unei asocieri/consor?iu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument)- Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, in copii legalizate insotite de traducere autorizata in limba romana, valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 660.000 RONIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimi trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa Formularul nr. 6 (Informatii generale) completat.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M., Se sol prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si la 2010, vizate si inreg. de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent. In situatia inregistrarii bilantului contabil pe 2011 indeplinirea nivelului impus se face prin raportare pe ultimi trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011)Pers.juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO20083, 68272009 4, 237320104, 284820114, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular nr. 7 ? in original.Experienta similara: Cerinta obligatorie: minim un contract de prestare de servicii similare a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 300.000 lei;Documente edificatoare- copia paginilor din contract din care sa reiasa valoarea , durata, sursa de finantare., Operatorul economic va trebui sa dispuna de urmatoarele resursele umane: considerate (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. Coordonator proiectCalif.: ? Diploma universitara in domeniul economicExperienta profesionala: ? Coordonarea a minim 3 contracte similare2. Designer sau graficianCalif.: ? Diploma universitara sau diploma de bacalaureat cu specializare in domeniu (Facultatea de Arte sau Liceul de Arte, specializare: Grafica sau Design sau Media)Experienta profesionala: ? Minim 3 ani experienta profesionala in domeniu? Minim 1 material promotional conceput3. Editor, montatorCalif.: ? Diploma de bacalaureatExperienta profesionala: ? Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul tipografieImportant: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Formularele 8, 9 si 10, Pentru fiecare din expertii precizati mai sus se vor atasa: ? Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Curriculum vitae - Formularul nr. 11completat, pentru fiecare persoana in parte.? Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.? Angajamentul in nume personal ? Formularul nr. 12, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 9, Se va atasa Formularul nr. 13 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? numai in cazul subcontractarii completat - in original.Se va prezenta acordul de subcontractare, in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Subcontractantii ce executa mai mult de 10% din contract vor completa cu propriile date Formularul nr. 6 ? Informatii generale., Cerinte obligatoriiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., In cazul unei asocieri oferta trebuiesa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formular 14 Anexa A) in care sa se mentioneze liderul de asociatie si membrii acesteia. Documentul va consemnaca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (conform Formular 14, Anexa B) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., In cazul unei asocieri se va atasa Formularul nr. 15 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire) completat., In cazul unei asocieri se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind Capacitatea economica si financiarasi Capacitatea tehnica si/sau profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Prezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor pentru activita?i de publicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer