Achizitie publica - Serv de reparare si intretinere
Detaliu pentru invitatia numarul 341480
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341480/03.01.2013
Denumire contract: Serv de reparare si intretinere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: +40 0214570181/291/212, Fax: +40 0214570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serv de reparare si intretinere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestari serv reparatii si intretinere autovehicule
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare in suma fixa de 1%din valoarea estimata a contractului : total- 700 leiPentru lot 1:130 leiPentru lot 2:150 leiPentru lot 3:170 leiPentru lot 4:250 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO08TREZ4215005XXX000246 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278¹ din OUG 34/2006.Data la care se va efectua echivalenta leu/alta valuta este: 10.01.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 -original2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileprevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - originalPersoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: comisar sef dr.Mihai Apavaloaei- Director, insp.Oana Muntean, - Sef serviciu economico-administrativ , ag.sef pr. Ion DINESCU ? sef garaj (membru comisie evaluare), ag.sef Doru Crama-membru comisie evaluare, ag.sef pr.C-tin DINICU- membru comisie evaluare, ag. sef pr. Flavia BORA- Responsabil sector Auto, comisar sef Adela Ionescu ? Contabil sef, subcms.Simona ANI ? ofiter ec.I ? acorda viza pt.control financiar preventiv propriu, insp. pr.Loredana Coratu ? Consilier juridic, Ag. sef pr. Petru Strugariu ? inlocuitor ofiter achizitii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - original4. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie - original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.6- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - originalCertificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1.Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile , din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul». Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor.2.Autorizatie R.A.R. pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiSolicitat ? Cerinta obligatorie, 2. Lista cu principalele dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice pentru prestarea serviciului de reparatii.Solicitat ? Cerinta obligatorie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap la adresa: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 10:58