Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv. de urmarire a lucr. de intret. imbrac asf prin plombari pe DJ: 211B, 211C si 255A


Detaliu pentru invitatia numarul 298102
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Cod de identificare fiscala: 4205491
Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila
Telefon: 0239.619.600
Fax: 0239.619.044
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv. de urmarire a lucr. de intret. imbrac asf prin plombari pe DJ: 211B, 211C si 255A
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de urmarire a lucrarilor de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe: DJ 211B, Tataru-Baraganu-Victoria-Mihai Bravu = 10.000 mp, DJ 211C, Tataru-Coltea-Ciocile = 3.000 mp si DJ 255A, Romanu-Unirea-DN 21 = 2.000 mp
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.06.2011 10:26
Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Braila P-ta Independentei nr.1, Registratura Generala, Braila
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, camera 122, etajul 1, Braila
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 3, 622.67 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 si 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantuluiDomeniul de activitate sa cuprinda obiectuluiprezentei achizitiiSe sol ca cifra de afaceri medie anuala pe ult 3 ani sa fie mai mare decat 7000 lei cu TVA.Se sol prestarea in ult 3 ani unul/doua sau trei contracte de serv similare a caror val insumata sa fie de cel putin 3500 lei cu TVA-Form.nr.5Of treb sa disp de un expert autorizat ISC ptr dirigentie de santier in dom drumurilor judetene-copie dupa docum de autoriz.
gratuit din SEAP; Gar de partic =50 lei; per de valab=90 zile; gar de buna exec=10% din val fara TVA a contr. Val. estimata a achiz de serv de urm a lucr in anul 2011 este de 341106.82 lei fara TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer