Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv gen de consultanta privind managementul proiectului Sistem de plata electronic


Detaliu pentru invitatia numarul 299345
Autoritate contractanta
Consiliul Judetean Dambovita
Cod de identificare fiscala: 4280205
Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste
Telefon: +40-245-207.612
Fax: +40-245-616.827
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv gen de consultanta privind managementul proiectului Sistem de plata electronic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii generale de consultanta in management pentru proiectul ?Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.06.2011 09:19
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Dambovita, Registratura, Piata Tricolorului nr.1, Targoviste, jud. Dambovita, cod postal 130060, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, Targoviste, jud. Dambovita, cod postal 130060, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 506, 905.1 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl priv elig, decl neincadr art. 181, certif part cu oferta indep, decl neincadrare art.69(1), decl part la proced, certif taxe locale si bug de stat, ORC, CUI, CA medie: 1.000.000, exp. similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat în ultimii 3 ani cel putin un contract de consultanta în accesare/implementare proiecte cu finantare din fonduri nerambursabile a carui valoare este de minim 506905, 10 lei, fara TVA sau pâna la trei contracte de consultanta în accesare/implementare proiecte cu finantare din fonduri nerambursabile, a caror valoare minima cumulata sa fie de 506.905, 10 lei, fara TVA, pers: Manager operational-min 2 ani exp in domen manag proiectelor finantate din fomduri neramb, Expert financiar-Min 3 ani vechime ca expert financiar, Min.3 ani vechime în contabilitate, Expert juridic-Min 3 ani vechime în specialit, Exp implem proiecte fond europene-Min 3 ani exp în implem si monit proiect din fond neramb, Asistent-Min 2 ani exp acces fond neramb, decl. subcontr, decl asociati
Documentatia poate fi descarcata integral din SEAP. Garantie de participare 8000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
70
Descriere: A. Eficientizarea managementului proiectului ? 40 puncte B. Metodologia de prestare a serviciilor ? 20 puncte C. Organizarea si planificarea in timp a activitatilor ? 40 puncte Punctajul acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal = Ptehnic x 70% + Pfinanciar x 30%
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer