Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv proiectare si verif doc teh-ec proiect Modern Ambulat de Spec Integr in Sp Obs-Ginecologie Br


Detaliu pentru invitatia numarul 199238
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Cod de identificare fiscala: 4205491
Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila
Telefon: 0239.619.600
Fax: 0239.619.044
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv proiectare si verif doc teh-ec proiect Modern Ambulat de Spec Integr in Sp Obs-Ginecologie Br
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru proiectul ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila? in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentatia se va intocmi conform Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 ? Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.03.2009 10:54
Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Braila - Registratura Generala Braila, Piata Independentei nr. 1, cod postal 810210
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Braila, Braila, Piata Independentei nr. 1, camera 404, etaj IV
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 57, 367.4 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
documentatia atasata in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer