Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv. proieiect faza PAC, PT, DDE af. ob. inv ,,Amenaj. integrata zonei acces Port Tomis si Plaja


Detaliu pentru invitatia numarul 310416
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4785631
Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta
Telefon: 0241488157
Fax: 0241488195
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv. proieiect faza PAC, PT, DDE af. ob. inv , ,Amenaj. integrata zoneiaccesPortTomis si Plaja
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciul de proiectare in faza PAC, PT, DDE aferent obiectivului de investitii , ,Amenajarea integrata a zonei de acces inPortul Turistic Tomissi Plaja Modern ?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.08.2011 15:59
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Constanta, bd Tomis nr 51, Camera 18, Serviciul Management documente
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Constanta, bd Tomis nr 51, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 273, 710 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind calitatea de partic la procedura ; Certificat de participare cu oferta independenta; Decl.pivind neincadr. in prev art. 180 din OUG34/2006; Decl. pivind neincadr. in prev art, 181 din OUG34/2006; Certificate fiscale de la bugetul de stat si bugetul local;Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare; Informatii privind situatia economico-finaciara-nesolicitat; Lista principalelor serviciiprestate în ultimii 3 ani, -Formular C2; recomandari / p v de receptie / inf priv. indepl obligatiilor contractuale; Informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonaluluiresponsabil pentru indeplinirea contractului de serviciiinsotite de CV-uri si atestate/certificate;ingineri proiectantiin domeniile specifice contractului ex: arhitecti, drumuri si poduri, instalatii electrice, etc); Autorizare verificator proiecte; Declaratie de disponibilitate pt personalul tehnic de specialitate; Informatii privind subcontractantii.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si se poate descarca gratuit de la adresa www.e-licitatie ro. garantia de participare-5474, 20 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer