Achizitie publica - Serv.de audit finan." Moderniz.Centrala term str. Borsec si refunctionaliz.in Centru social integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 320691
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320691/27.02.2012
Denumire contract: Serv.de audit finan." Moderniz.Centrala term str. Borsec si refunctionaliz.in Centru social integrat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.55-57 , judetul Harghita, Toplita, Telefon: 0266341772, Fax: 0266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Nicolae Balcescu, nr.14, camera 201( Secretariat), Toplita, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, [email protected] , persoana de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al Municipiului Toplita, str. Nicolae Balcescu, nr.14, Toplita, Jud. Harghita, cod postal 535700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serv.de audit finan." Moderniz.Centrala term str. Borsec si refunctionaliz.in Centru social integrat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de audit financiar al proiectului " Modernizare Centrala termica str. Borsecului si refunctionalizare in Centru social integrat " .In caietul de sarcini este prezentata o descriere a activitatilor ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 2.400 lei. Garantia de partic. se constituie in conformitate cu prev.art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pt. aprob. normelor de aplicare a prev. referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui prin: Scrisoare de Garantie bancara emisa in conditiile legii sau ordin de plata depus la autoritatea contractanta cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contrul RO86TREZ3545006XXX000036-Trezoreria Toplita, cod fiscal R4245178 sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se retine conform prevederilor art.87 alin (1)din Hotararea Guvernului nr. 925/2006pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;In cazul aplicarii prevederilor art.278 ind. 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de 1213 lei.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie cf. art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna execu?ie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) .Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2) Sau, cazier judiciar al companieiPrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (Formular 3)Documente de confirmare1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data de valabile la datadeschiderii a ofertelor.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta.Conflictul de intereseCompletare Formular nr.4-- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Platon Stelu-Primar- Simon Valentin-Viceprimar- Vancu Almasan Vasile-Secretar- Neculai Sterica-Director executiv- Nita Costantin-Arhitect sef- Urzica Dumitru-Sef birou investitii- Rabja Andrea- Manager de proiect- Petrescu Milut-Jurist- Buzila Gabriela-Inspector-Krasztel Ileana - Consilier Cabinetul Primarului. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicePersoanele juridice romaneCerinta obligatorie: Diploma de licenta in finante-contabilitate.Operatorul economic persoana fizica sau persoana juridica trebuie sa prezinte dovada inscrierii in Registrul Auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) inregistrata fiscal in Romania si ca detine viza de membru activ al CAFR pe anul in curs.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, vizate si inreg. de A. F. P.Capacitatea ec.si fin. a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura rel. juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva.- Op.ec. care benefic. de sustinerea sit. ec. si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a res. financiare invocate.Dc. un grup de op.ec. depune o oferta sau o candidatura comuna, situatia ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a res. cumulate ale tuturor membrilor grupului.Subcontractantii nu trebuie sa respecte aceasta cerinta.Dc. op.ec. si-a inreg. bilantul pe anul 2011 la AFP, poate prezenta bilanturile 2009-2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin prezentarea a cel putin un contract de servicii similar ca natura, valoare si complexitate, prestat in ultimii 3 ani.Certif./doc. trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si tr. sa contina inf. priv.obiectul contractului, duratei acestuia pentru serviciile prestate.Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv., Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Ofertantul va face dovada ca detine personal suficient pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 13:43