Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv.de audit pentru proiectul ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice


Detaliu pentru invitatia numarul 250264
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv.de audit pentruproiectul ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei informatice pentru implementarea proiectului ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice in Municipiul Tirgu-Mures?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 03.05.2010 14:27
Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 12 (registratura).
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 93, 028 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. (se va completa Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind inexistenta starii de faliment, sa aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentând în acest sens certificate constatatoare eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 186.056 lei.- Lista principalelor contracte de prestari de servicii dinultimii 3 ani ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada experientei în implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila de minim 1 an si în activitatea de audit statutar de minim 3 ani.
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer