Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv.de consultanta pt.elab.doc.teh-ec.?Sistem informatic integrat al Consiliului Judetean Iasi...?


Detaliu pentru invitatia numarul 209261
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv.de consultanta pt.elab.doc.teh-ec.?Sistem informatic integrat al Consiliului Judetean Iasi...?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice aferenta investitiei: ?Sistem informatic integrat al Consiliului Judetean Iasi pentru implementarea de solutii e-guvernare si e-administratie ? SINFO IS?Se vor realiza in limba romana, urmatoarele documente: 1. Studiul de Fezabilitate pentru proiectul ?Sistem informatic integrat al Consiliului Judetean Iasi pentru implementarea de solutii e-guvernare sie-administratie ? SINFO IS?2. Proiectul Tehnic pentru proiectul ?Sistem informatic integrat al Consiliului Judetean Iasi pentru implementarea de solutii e-guvernare sie-administratie ? SINFO IS?3. Analiza economico-financiara,
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.05.2009 12:01
Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASIBd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2009 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASIBd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 208, 618.49 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in sit.prev.la art.180 si 181 -OUG 34/2006, -Bilantul contabil-2008, - Minim de personal: 1.Manager de proiect, 2.Specialist în dezv. de aplicatii software spec. adm. publice, arhitect solutii software/ baze de date spec. adm.publice;3.Specialist în hardware si retele de comunicatii, arhitect solutii retelistica;4.Specialist în sec.TIC, asig.sig.bazelor de date si a retelelor;5.Specialist în sist.infrastructura IT ? sist.operare, mesagerie;6.Specialist în auditul sist. informatice;7.Consultant analist în manag.proceselor de lucru spec.adm.publ.locale;8.Specialist în manag.serv.informatice;9.Analist financiar specializat in adm.publ, 10.Expert în legisl.spec.adm. publice locale cu ref.si comp.în finantari europene si legisl.UE, -Exp.similara: 3 contracte de consultanta TIC (finaliz.sau în derulare in ultimii 3 ani), de val.cel putin 50% din val.pr.de consultanta supus prez.proc.de achizitie, -ISO 9001 sau echivalent.
SEAP si sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer