Achizitie publica - Serv.de consultanta pt.proiectarea si impleme.sist.de management al calitatii ISO 9001,pt.Judetul SM
Detaliu pentru invitatia numarul 304447
JUDETUL SATU MARE
Cod de identificare fiscala: 3897378
Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare
Telefon: 0261-713072
Fax: 0261-713072; 0261-710651
Denumire invitatie: Serv.de consultanta pt.proiectarea si impleme.sist.de management al calitatii ISO 9001, pt.Judetul SM
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224200-3 - Servicii de planificare a asigurarii calitatii sistemelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii de consultanta pentru proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii, pentru 8 institutii din administratia publica a judetului Satu Mare, in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008, inclusiv instruire, pentru proiectul?UNISON - Parteneriat in implementarea sistemului de management al calitatii in administratia satmareana" cod CPV 72224200-3 - Servicii de planificare a asigurarii calitatii sistemelor; cod CPV 80532000-2 - Servicii de formare in management
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.07.2011 15:29
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Satu Mare - registratura, P-ta 25 Octombrie nr.1, cod postal 440026, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 252, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligib.?Form.1;Decl.calit. particip.?Form.2;Certif.part. licit.of.indep.-Form.3;Decl. neînc.art.181-Form.4;Certif. atest.fisc.impoz, taxe, contrib, asig.soc;Certif.impoz, taxe locale;Pers.jur./fiz.str.-doc. echiv; Decl.priv.neînc.69.1-Form.5;Pers.jur./fiz.rom: Certif.înreg;Certif.constatator; Pers. fiz.-autoriz.de funct;Pers.jur./fiz.str.-doc.edif;Inf.sit.ec.-fin-Fisa de inf.gen.-Form.6; Cifra medie de afaceri 2008, 2009, 2010-min.250.000 lei;Bilant.contab.2008, 2009, 2010;Pers.fiz./jur.str.-doc.echiv; Lista princ.prest. serv.-Form.8, Anexa 8.1;Contract val.min.250.000 lei+ recomand.; Inf.priv.capacitatea profes.-Form.9;Echipa de proiect min.: Team Leader/Manager de pr., Coord.tehnic, Lector?min.2 pers;Consultant?min.4 pers;CV-Form.10;Dipl.studii, certif.profes, recom., angaj. particip;Tabel centraliz.-Anexa 9.1;Inf.priv.subcontr.-Form.11; ISO 9001, ISO 14001 sau echiv.
www.e-licitatie.roCuantumul garantiei de participare 5000 lei