Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serv.de verif. a proiect"Moderniz. statii de transp. public intermodal la niv. pol de crestere-TM"


Detaliu pentru invitatia numarul 307300
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408367
Fax: 0256-408477/204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serv.de verif. a proiect"Moderniz. statii de transp. public intermodal la niv. pol de crestere-TM"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356100-9 - Servicii de control tehnic (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de verificare tehnica a proiectului ?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara? in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de Sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.08.2011 12:17)
Data publicarii: 29.07.2011 12:37
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, Bv. C. D. Loga nr. 1, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 10, 885 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului: Decl.în temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006- cf. Form.12A si 12B; Decl.cf. Form.12D; Certificat privindîndeplinirea oblig. catre bugetul local;Certificat privind îndeplinirea oblig. catrebugetele componente ale bugetului general consolidat al statului; Inf.gen.Form.B1; 2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(înregistrare): Pt persoane juridice/fizice romane: Certificat ORC în baza legii 26/1990, Certif. CUI; Pt. persoane juridice/fizice straine: Doc. care dovedesc o forma de înregistr;Capacitatea tehnica: Experienta similara, lista serv prest. in ultimii 3 ani, cel putin un contr. in val. de 10.000 lei + recomandare; Resurse umane-cel putin un verif. proiecte pt. domeniile: A4, Af, B2, C, D, E, F, Ie;
Atasata la documentatie si clarificari;În cursul anului 2011 val. serv.care se vor achizitiona din aceeasi categ. se poate ridica peste pragul prevazut de legislatie.Garantie participare: 200 lei
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: temei art.209 alin 1), litera c) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, intrucat nu a fost depusa nicio oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer