Achizitie publica - SERVER SISTEM MONITORIZARE ENERGIE
Detaliu pentru invitatia numarul 314097
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Cod de identificare fiscala: RO14506181
Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti
Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038
Fax: 0244405304, 0244405004
Denumire invitatie: SERVERSISTEMMONITORIZAREENERGIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: SERVERSISTEMMONITORIZAREENERGIE
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 06.10.2011 17:33)
Data publicarii: 09.09.2011 12:40
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova (camera 413-Serviciul Achizitii)
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 12, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie part.: 230 lei. Decl.priv.eligib., neinc.in prev.art.181, certif.priv.plata taxelor si imp.catre stat si locale, certificat constatator ORC pt.pers.jurid.rom., pt.pers. jurid. straine doc.care dovedesc inregistr.ca pers.jurid.in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul este rezident; bilantul contabil la 31.12.2010; cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min. 20.000 lei ; lista principalelor livrari de prod.similare efectuatein ultimii 3 ani (copii dupa contracte si recom.aferente pt.o val.insumata de min. 10.000 lei); declaratii ref.la echipam.th., personalul th.de specialitate; descrieri, fotografii; standarde ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 la ofertant .
Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.Procedura a fost aleasa in conformitate cu documentul justificativ nr. 2036/05.09.2011 atasat prezentei invitatii.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare