Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVER CONTROLLER DE DOMENIU


Detaliu pentru invitatia numarul 339472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 339472/14.11.2012
Denumire contract: SERVER CONTROLLER DE DOMENIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Dorel Zaharescu 0248/213994 int 239
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, strada Victoriei, nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVER CONTROLLER DE DOMENIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de atribuire a contractului de furnizare se desfasoara in vederea achizitionarii unui server controller de domeniu
II.1.6) CPV: 48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2000 lei. Aceasta se constituie prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, formasi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont: RO50TREZ0465006XXX000186, Cod fiscal: 4317967.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1 lit.?a?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 1.250 lei. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoaresi doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei .Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 de zile de la data limita de primre a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
Garantie de buna executie
Cuant. garant. de buna exec. a contr. reprez. 8% din valoarea contractului, fara TVA. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna exec. a contr. in termen de 3 zile de la semnareaac., printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art.90 alin(1) din HGR nr.925/2006, cu modif. si compl. ult., sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cond. art.90 alin(3) din HGR nr.925/2006, cu modif. si compl. ult., conf. carora contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis este de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor IMM garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Mariana Boncea ? Director Executiv, Directia Economica;Emilian Nechita?Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Dorel Zaharescu ? Sef Birou Investitii, Maria Gava-Inspector Birou Investii si Mihaela Stefanescu-Sef Birou Juridic. Persoanele care au aprobat bugetul municipiului Pitesti sunt consilierii locali: Badea Ana, Barbu Anca Stefania, Ciocanel Stefan Romeo, Codrescu Gheorghe, Corbu Iulian, Fratoaica Gheorghe, Gagiu Liliana Angela, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, Ionica Constantin Cornel, Marinescu Silviu, Neacsu Mariean, Nistor Radu Cristian, Oprea Gheorghe, Perianu Radu Valeriu, Popescu Ecaterina, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Sevastian, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zaharia Mihai, Zarnescu Nicolae Valeriu.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice (se va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produsesimilare in ultimii 3 aniNu se solicita o valoare minima de produse furnizate. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind asociatii (dupa caz)., Informatii privind subcontractantii (dupa caz)., Sustinere capacitate tehnica si profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. Prev. Art.180 si art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentasia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi puse la dipsozitia operatorilor economiciin SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer