Achizitie publica - ?Server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal, licente software de baza? pentru proiectul ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta?, cod SMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 357050
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357050/22.01.2014
Denumire contract: ?Server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal, licente software de baza? pentru proiectul ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta?, cod SMIS 22394
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207600, fax: +40 245207668, persoana de contact: Directia achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, cam. 26
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal, licente software de baza? pentru proiectul ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta?, cod SMIS 22394
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal, licente software de baza? pentru proiectul ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta?, cod SMIS 22394Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 (zero) lei.Valoarea estimata a achizitiei este de 191.100 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 3.800 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 20.01.2014.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 25 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata si legalizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCazier juridic al operatorului economic sau echivalentCazier fiscal al operatorului economic sau echivalentCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/20062) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si se va prezenta traducere legalizata in limba romana.Nota: In cazul in care procedura de emitere a certificatelor mentionate anterior, nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici (inclusiv subcontractantii si tertul sustinator) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: conf. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, GrozavuIon Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, MarinescuIoan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, IvanoffIvan Vasile ? secretarul judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ing. Radu Sorin ? director Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse, ec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionala, ing. Dorel Bondila ? manager proiect, jr. Stoica Dorina ? director Directia juridica precum si urmatorii consilierii judeteni: Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Nitoiu Ovidiu, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Iacobuta Cristian, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stanescu Mihai, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba dreptul sa desfasoare activitati corespunzatoare obiectului contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, din care sa rezulte ca acesta are dreptul sa execute activitatea care face obiectul contractului.Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat si dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani, servicii de ?implementare siconfigurare licenta portal? sau servicii similare si furnizare ?licenta portal? sau produse similare cu o valoare cumulata deminim 150.000 lei fara T.V.A. Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea de servicii similare prestate/produse furnizatein baza a maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 150.000 lei fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, iar pentru echivalenta lei/euro se vor utiliza urmatoarele cursuri: 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei; 2013 - 1 euro = 4, 4190 lei. Pentru anul 2014 se va folosi cursul BNR lei/valuta din 31.01.2014.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/furnizare de produse dinultimii 3 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2., Cerinta nr. 2Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea serviciilor/furnizarea produselor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea serviciilor/furnizarea produselor., 3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 13 - Angajament privind sustinerea tehnica Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Completarea si prezentarea Formularului 15- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularul 15.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.In cazul in care par?i din contractul de achizi?ie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai mul?isubcontractan?i, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizi?ie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i in oferta, iar acestea vor respecta Formularul 15.1.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordan?a cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 15 si 15.1., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 16 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 16, 17 si 18. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001 un sistem de management al calitatii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, corespunzator partii din contract pe care urmeaza sa o execute.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 09:31