Achizitie publica - Service aparatura medicala- Acord Cadru
Detaliu pentru invitatia numarul 357236
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357236/31.01.2014
Denumire contract: Service aparatura medicala- Acord Cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, persoana de contact: Stanciu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj-Napoca, str. Motilor, nr. 68, Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service aparatura medicala- Acord Cadru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Service aparatura medicala pentru 72 loturi, conform caietului de sarcini si anexei la caietul de sarcini SERVICE 2014.
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 955 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=1% din valoarea totala estimata a contractului exprimata in lei cf.art.43^1, alin.(2), lit.a)din OUG34/2006 actualiz., conform "Anexa caiet de sarcini SERVICE 2014" - worksheet - Garantii din sectiunea documente;Perioada de valabilit.a GP va fi cel putin egala cu perioada min.de valabilit. a ofertei de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cf.art.43^1, alin.2), lit.b) din OUG 34/2006 actualiz.;
-Forma de constit. a GP: cf.art.86 din HG925/2006 actualiz.;
-GP se constit. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original.In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea acesteia;Contul in care se poate face depunerea GP este: RO32TREZ2165006XXX025375, Trezoreria Cluj;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare din situatiile: isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia sau oferta fiind stabilita castig.refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilit.a ofertei, cf.art.87din HG925/2006 actualiz.Ofertantul se obliga sa respecte prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa cf.art172(3)din OUG34/2006 actualizata.Data stabilita ptr.echiv.GP este stab.la cursul BNR anterior datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d)din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3;NOTA: Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: dr.Aldea Cornel, Director Economic: ec. Lia Orzea, Director Medical: dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: as.med. Claudia Suciu, , ec. Cordea Aurel , ing.Ninora Figan, ing.Radu Culcitchi, inf. Marina Lucia Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, cf.Legii176/2000 completata prin Legea 434/2004 si HG 144/2010 actualizata cu privire la service-ul aparaturii medicalePentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afacere globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie CNCAN pentru echipamente radiologicein termen de valabilitate la data limita de depunere ofertei, conform art. 8 din Legea 111/1996 cuprinzand normele de securitate radiologica, cu modificarile si completarile ulterioare, Autorizatie ISCIR pentru echipamentele aflate sub presiune in termen de valabilitate la data limita de depunere ofertei, conform Legii 64/2008 cu modificarile si completarile ulterioare, Autorizatie de verificare metrologica a aparatelor de masura si control in termen de valabilitate la data limita de depunere ofertei, conform Legii 11/1994 cu modificarile si completarile ulterioare, HG 193/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1660/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 12:49