Achizitie publica - SERVICE APARATURA MEDICALA
Detaliu pentru invitatia numarul 347998
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347998/05.06.2013
Denumire contract: SERVICE APARATURA MEDICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 0213161278, fax: +40 0213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de servicii privind reparatii de echipamente si aparatura medicala (service periodic si/sau interventii accidentale) potrivitcomenzilor achizitorului si in functie de necesitatile acesteia
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 751.4 - 279, 502.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 1% din valoarea estimata maxima adica: Garantia de participareeste calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.bdin Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul la care se va face echivalenta din lei inalta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei: 90de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contulRO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii seva calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Oana Cristina Oprea - ref.specialitate I, Ciocan Adrian - sef serviciu administrativ, Ion Ionut Adrian - medic primar, Berindei Dumitru - sef laborator, Pana Petrisor Doru - medic primar, Ion Adrian Ionut - medic sef sectie.- Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor(Xerocopie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor fi prezentate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 09:45