Achizitie publica - Service auto ? intretinere si reparatii .
Detaliu pentru invitatia numarul 347962
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347962/04.06.2013
Denumire contract: Service auto ? intretinere si reparatii .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: DULAU MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service auto ? intretinere si reparatii .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect repararea si intretinerea automobilelor ce formeazaparcul auto CNCIR SA Sucursala Brasov si CNCIR SA Sucursala Tg. Mures.Gama de servicii include operatiuni de diagnoza, revizii, intretinere si reparatii privind partea mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie, tractari auto.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 884 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1-80 lei;Lot 2-27 lei;Lot 3-27 lei;Lot 4-54 lei;Lot 5-27 leiPer. de valab. a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR, pentru situatia in care se va depune si in valuta, este cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (OP sau scrisoare de garantie bancara)emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original;
- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM. ATENTIE! OE are obligatia sa prezinte dovada constituirii GP cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice: echipamente, instalatii, scule si dispozitive de care dispuneofertantul pentru prestarea unor servicii de diagnoza, reparare siverificare la standarde ridicate de calitate .? sa detina aparatura pentru diagnoza auto pentru detectarea defectiunilor si efectuarea masuratorilor si sa aiba experienta in utilizarea acesteia: stand de verificare sistem de franare, stand de verificarea a noxelor, stand deverificare a geometriei trenului de rulare, stand de echilibrare roti, cuptor de uscare vopsitorie;? sa detina sculele si dispozitivele adecvate fiecarei marci auto, necesare pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii care sa permita efectuarea prestatiilor la standarde de inalta calitate;? sa detina platforma pentru tractare/depanare auto;In cazul in care operatorul economic nu detine un echipament solicitat, exista posibilitatea de a se prezenta un contract/precontract/angajament de inchirirere., Cerinta nr.2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si al cadrelor de conducere din care sa rezulte numarul ?i pregatirea acestora., Cerinta nr . 3Prezentarea unei liste cu toate unitatile de service detinute in localitatile mentionate- detinerea unei unitati service in locatitatea/localitatile pentru fiecare lot/loturi pentru care se dpune oferta sau in imediata apropriere a acestora., Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractantiIn cazul in care ofertantul are incheiate acorduri de asociere/subcontractare cu alti agenti economici in vederea indeplinirii prezentului contract, se vor prezenta in oferta lista cu subcontractanti, datele de identificare ale acestora si informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 5
Sustinerea de catre o alta persoana
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1) si d). Persoana care asigura sustinerea tehnica va depune si Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 6 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:23