Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service auto ? intretinere si reparatii .


Detaliu pentru invitatia numarul 347962
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Numar invitatie: 347962/04.06.2013
Denumire contract: Service auto ? intretinere si reparatii .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: DULAU MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service auto ? intretinere si reparatii .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect repararea si intretinerea automobilelor ce formeazaparcul auto CNCIR SA Sucursala Brasov si CNCIR SA Sucursala Tg. Mures.Gama de servicii include operatiuni de diagnoza, revizii, intretinere si reparatii privind partea mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie, tractari auto.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 884 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1-80 lei;Lot 2-27 lei;Lot 3-27 lei;Lot 4-54 lei;Lot 5-27 leiPer. de valab. a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR, pentru situatia in care se va depune si in valuta, este cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (OP sau scrisoare de garantie bancara)emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original;
- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM. ATENTIE! OE are obligatia sa prezinte dovada constituirii GP cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generaleModalitatea de indeplinireSe completeaza fisa de informatii generale: Anexa4Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular anexa 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca, ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de 180 sau art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006 .Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 6.Comisia de evaluare a ofertelor din cadrul autoritatii contractante este compusa din: Zegrean Mircea Vasile, Ionescu Dan Cezar, Staiculescu Alina, Panait Luiza, Dulau Marius, Nicu Ileana, Horobet Cristina, Ivan Edward, Dumitrescu Robert.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiFiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 11 Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) original sau copie conform cu originalul. Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondentin codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui dupa deschiderea ofertelor.Cerinta nr . 4Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman- Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman, in baza careia ofertantul este autorizat sa realizeze operatiile solicitate prin caietul de sarcini si pentru marcile pentru care depune oferta (copie conform cu originalul, inclusiv viza de valabilitate de pe verso) (Cerinta obligatorie).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice: echipamente, instalatii, scule si dispozitive de care dispuneofertantul pentru prestarea unor servicii de diagnoza, reparare siverificare la standarde ridicate de calitate .? sa detina aparatura pentru diagnoza auto pentru detectarea defectiunilor si efectuarea masuratorilor si sa aiba experienta in utilizarea acesteia: stand de verificare sistem de franare, stand de verificarea a noxelor, stand deverificare a geometriei trenului de rulare, stand de echilibrare roti, cuptor de uscare vopsitorie;? sa detina sculele si dispozitivele adecvate fiecarei marci auto, necesare pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii care sa permita efectuarea prestatiilor la standarde de inalta calitate;? sa detina platforma pentru tractare/depanare auto;In cazul in care operatorul economic nu detine un echipament solicitat, exista posibilitatea de a se prezenta un contract/precontract/angajament de inchirirere., Cerinta nr.2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si al cadrelor de conducere din care sa rezulte numarul ?i pregatirea acestora., Cerinta nr . 3Prezentarea unei liste cu toate unitatile de service detinute in localitatile mentionate- detinerea unei unitati service in locatitatea/localitatile pentru fiecare lot/loturi pentru care se dpune oferta sau in imediata apropriere a acestora., Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractantiIn cazul in care ofertantul are incheiate acorduri de asociere/subcontractare cu alti agenti economici in vederea indeplinirii prezentului contract, se vor prezenta in oferta lista cu subcontractanti, datele de identificare ale acestora si informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 5
Sustinerea de catre o alta persoana
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1) si d). Persoana care asigura sustinerea tehnica va depune si Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 6 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer