Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service auto


Detaliu pentru invitatia numarul 321915
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 321915/14.03.2012
Denumire contract: Service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: 0256492097, Fax: 0256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Romania, cod postal: 300222, telefon: +40 256492097, fax: +40 256491798, persoana de contact: Alexandra Berlo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: service auto
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 6800 lei( lot 1 - 2800 lei, lot 2 la lot 5 cate 1000 lei)Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.Perioada de valabilitate este de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1% din aceasta valoare pentru lot 1.Pentru lot 2, 3, 4, 5 nu se retine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie : Sandu Constantin Stefan, Gavril Dorin, Vlaicu Ionel, Gal Aurica, Stanculescu Anisoara. Certificat constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale - Cifra globala medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim 680000 lei(lot 1 - 280000 lei si lot 2 la lot 5 cate 100000 lei), Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2010 si in masura in care exista si a fost finalizat si inregistrat la organele competente si a bilantului la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lsta principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani - sa fie indeplinit cel putin un contract in valoare de : lot 1 - 46000 lei si lot 2 la lot 5 cate 16600 lei, Declaratie privind subcontractantii, Declaratie privind utilajele echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului-dovada atelier reparatii autorizat RAR -Clasa I si II pe tipuri de autoturisme, dovada statie ITP agreata RAR, stand geometrie roti autorizat, grad de acoperire la nivelul localitatii Timisoara sau localitati limitrofe(Ghiroda, Sag, Giroc)cu cel putin o unitate reparatii, Informatii privind personalul - cursuri de specializare, CV-uri pe tipuri de autoturisme
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer