Achizitie publica - Service auto
Detaliu pentru invitatia numarul 344129
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344129/21.03.2013
Denumire contract: Service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: 0256492097, Fax: 0256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Service auto dacia, renault, nisan - 35 bucati minim - 50 bucati maxim (contracte intre 140000 lei si 200000 lei)Lot 2 - Service auto Volswagen - 3 bucati minim -5 bucati maxim (contracte intre 50000 lei si 70000 lei)Lot 3 - Service auto Mazda, daewoo - 8 bucati minim - 12 bucati maxim (contracte intre 50000 lei si 70000 lei)Lot 4 - Service auto Mitsubishi - 2 bucati minim - 3 bucati maxim (contracte intre 50000 lei si 70000 lei)Lot 5 - Service auto Sangyang - 2 bucati minim - 3 bucati maxim (contracte intre 50000 lei si 70000 lei)Lot 6 - Service auto Volvo - 1 bucata minim - 2 bucati maxim (contracte intre 50000 lei si 70000 lei)Contractele se vor incheia la valorile minime (functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valorile maxime reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv prelungirea contractelor pana la 31.04.2014.Optiuni: contracte pot fi prelungite in conditiile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 - 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: L1=2800 lei, L2 pana la L6=1000 lei pentru fiecare lot. Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. Perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este 1% din valoarea corespunzatoare lotului 1, iar pentru celelalte loturi nu se retine.Daca garantia se depune in valuta echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, . Constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criterii de calificare si selectie : Declaratie privind eligibilitatea -formular A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -formular 12B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010-formular participare.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006-formular conflict.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularul 12C.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata taxelor si impozitelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-formulare specifice.Persoane cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Vlaicu Ionel, Gavril Dorin, Gal Aurica, Hepes Dumitru, Luci Ervin, Purdea Doru, Grui Ioan. Cerificat constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Autorizatie de functionare sau altele echivalente
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractantii, Lista principalelor contracte de servicii in ultimi 3 ani sustinuta de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar sau o declaratie pe proprie raspundere- sa fie indeplinit cel putin un contract in valoare de minim : lot1-46600 lei si lot 2 la lot 6 cate 16600 lei (se intelege toate sit. prevazute la art. 13, din Ordin ANRMAP 509/2011), Declaratie privind utilajele echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului-dovada atelier reparatii autorizat RAR -Clasa I si II pe tipuri de autoturisme, dovada statie ITP agreata RAR, stand geometrie roti autorizat, grad de acoperire la nivelul localitatii Timisoara sau localitati limitrofe(Ghiroda, Sag, Giroc)cu cel putin o unitate reparatii.Operatorul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate, are un contract de inchiriere/comodat sau sa faca dovada punerii la dispozitie a unui atelier., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.-cursuri de specializare, CV-uri pe tipuri de autoturismePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 11:52