Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service auto, verificari tehnice periodice si intretinerea autovehiculelor din dotarea CJ Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 352392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 352392/09.08.2013
Denumire contract: Service auto, verificari tehnice periodice si intretinerea autovehiculelor din dotarea CJ Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236302506, fax: +40 236466430, persoana de contact: PAULA ELENA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetului Galati, StradaEroilor 7, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service auto, verificari tehnice periodice si intretinerea autovehiculelor din dotarea CJ Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea de servicii de reparatii auto ale autovehiculelor din parcul auto al CJ Galati si servicii conexe acestora
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul de 4.000 lei si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertei - se va folosi Formularul model nr. 1. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO25TREZ3065006XXX000230, deschis la Trezoreria Galati.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr.346/2004 si O.G. nr. 27/2006).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritateacontractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Curs de schimb BNR 1EURO =4, 4830 lei din data de13.06.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din pretul contractului de achizitie publica, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006completata si modificata. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)?(3).Daca par?ile convin ca garan?ia de buna execu?ie sa fie constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (respectand prevederile articolului 90 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata), atunci, in conditiile impuse de H.G. nr.1045/2011, privind modificarea art. 90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din H.G. nr.925/2006, completata si modificata.Prezentarea dovezii constituirii (contului de) garantiei de buna executiei la autoritatea contractanta se va face in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea Contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.7;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.8;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.11;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul nr.9.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 10 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici Bacalbasa(Presedinte), Cornel Fotea (Administrator public), Cornel Hamza (Vicepresedinte) Paula Elena SIMION(Director executiv Directia Tehnica), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Nicoleta MACRI (consilier Directia Tehnica), Graur Camelia, Mihaila Catalina, Ilie Andreea Noemi, Comisie consilieri jud. buget-finante: Sandu Viorica, Tuicu Emil, ZahariaEugen, Podaru Tinca, Arama Iulian - Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantuloperatorului economic.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ca ofertantul are dreptul legal sa desfasoare activitatile specifice prezentului contract. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.-Persoanele juridice straine vor depune: Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat(in cazul ofertei comune).Conform art.183 din O.U.G. nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile de servicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr. 2131/2005, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatile de service pentru marcile: DAEWOO, VOLKSWAGEN, SKODA, FORD, FIAT;
-prestatorul trebuie sa fie autorizat RAR, conform RNTR 9 clasa I de autorizare, sa presteze activitati sau lucrari de reparare/montare si reglarea ansamblurilor mecanice, montarea componentelor, reparare-inlocuire sistem rulare, repararea si reglarea echipamentului electric si electronic repararea caroseriei inclusiv structura de rezistenta a acesteia inlocuirea de sasiuri si/sau caroserii - valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- prestatorul trebuie sa fie autorizat RAR, conform RNTR 9 clasa a II a de autorizare, sa presteze activitati sau lucrari de reglarea geometriei sistemului de directie, diagnosticarea sistemelor de gestiune electronica- valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- prestatorul trebuie sa fie autorizat RAR, conform RNTR 9 clasa a IV a de autorizare, sa presteze activitati sau lucrari de acoperire anticoroziva a caroseriei- valabila la data limita de depunere a ofertelor;
-Se va depune in copie legalizata/copie cu mentiunea, ,conform cu originalul?? dovada autorizarii RAR.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/ fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (formular nr. 4);Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale va fi de minim 380.000 lei;Ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pt anii 2010, 2011, 2012. Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul), Cerinta 2: Informatii privind sustinerea economica financiaraCapacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 186 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/ 2006; Declaratie privind neincadrarea in art.181 lit.a) , c^1 si d) din OUG nr. 34/ 2006; Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006; Angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Declaratie privind dotarile tehnice (utilaje, instalatii, echipamente tehnice), necesare pt indeplinirea contractuluiSa faca dovada ca dispune(in dotare proprie/inchiriere sau alte forme) de minim-vopsitorie proprie: - cabina de vopsit, - lampa uscare in infrarosu.-aparat bracaj; aparat echilibrat roti; aparat dajantat roti; analizator gaze; aparat reglat faruri; tester original pentru diagnoza automobile solicitate, stand redresat caroserii, stand de franeSe va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/ sau prin contracte de inchiriere. Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezentacontractele/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora.S-a solicitat pentru a face dovada ca ofertantul are capacitatea de a presta serviciile de reparatii solicitate., Cerinta 2: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta 3: - ofertantul trebuie trebuie sa faca dovada incheierii in ultimii 3 ani a unui contract in valoare de mimim 180.000 lei fara TVA. Nota: Nr. de ani solicit. in vederea demonstrarii E.S. se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de un service la nivel local, Cerinta 4: Lista cu personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de achizitie publica; Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de prestari servicii., Inf. privind subcontractantii.: Declaratie privind partea/partile din care sunt care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pt. partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontr. vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractant., Inf. privind asociatii (daca este cazul): Oferta depusa de o asociere de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii. b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere c)Structura asocierii nu va fi modificata, pe durata execututarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a AC. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor privind sistemul de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalent privind prestarea de servicii similare obiectului contractului de achizitie publica, in copie, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Punctaj Tehnic
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer