Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service autosanitare Volkswagen


Detaliu pentru invitatia numarul 326740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA DOLJ
Numar invitatie: 326740/15.05.2012
Denumire contract: Service autosanitare Volkswagen
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DOLJCod fiscal: 7725510, Adresa: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Telefon: 0251/408129, Fax: 0251/533628
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 0251408131, fax: +40 0251533628, persoana de contact: Popa Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.A.J. Dolj ( Craiova, str. Tabaci, nr. 3)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service autosanitare Volkswagen
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si repararea elementelor de mecanica, lucrari de intretinere si reparatii a instalatiei electrice, intretinerea si repararea caroseriei autosanitarelor
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1500 lei, valabilitatea 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006Certificate fiscale eliberate de DGFP si primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OG 34/2006Nota: actele vor putea fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Comisia de evaluare a ofertelor: Ing. Popa Radu-presedinteIng. Bufu Claudiu-membruIng. Mihailica Dorin-membruAs. Sef Baciu Elena-membruEc. Anghel Diana-membruEc. Catana Laura-membruCsj. Bosneanu Mariana-membruDirector economic-ec. Olteanu MarinelaManager-dr. Gingioveanu Cristian Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiNota: actele vor putea fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleC.A. pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie RAR emisa de Registrul Auto Roman
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer