Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service camioane


Detaliu pentru invitatia numarul 349297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 349297/26.06.2013
Denumire contract: Service camioane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: +40 256492097, Fax: +40 256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service camioane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere camioaneLot 1 - Servicii de reparatii si intretinere Camioane IVECO 8 bucati minim si 11 buc maxim(contracte intre 16800 RON pana la 31.12.2013 si 28000 RON cu includerea suplimentarii pana la 30.04.2014)Lot 2 - Servicii de reparatii si intretinere Camioane MAN 3 bucati minim si 4 buc maxim(contracte intre 16800 RON pana la 31.12.2013 si 28000 RON cu includerea suplimentarii pana la 30.04.2014)Contractele se vor incheia la valorile minime (functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valorile maxime reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv prelungirea contractelor pana la 30.04.2013Optiuni: Contractele pot fi prelungite in conditiile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50114100-8 - Servicii de reparare a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 600 - 56, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot1=336 lei Lot 2 = 336 lei.Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.Perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 - nu se retine.Daca garantia se depune in valuta echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu in SEAP (scanat) pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii;b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criterii de calificare si selectie : Declaratie privind eligibilitatea -formular A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -formular 12B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010-formular participare.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006-formular conflict.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularul 12C.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata taxelor si impozitelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-formulare specifice.Persoane cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizareaprocedurii sunt: Luci Ervin, Gal Aurica, Hepes Dumitru, Vlaicu Ionel, Purdea Doru, Grui Ioan. Cerificat constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Autorizatie de functionare sau altele echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2012 (bilant contabil la 31.12.2012), Informatii generale-Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie deminim : lot1=33600lei lot 2=33600 lei care reprezinta de doua ori valoarea estimata pentru contractul de servicii reparatii si intretinere camioane ce urmeaza a fi incheiat.Curs mediu BNR an 2010-4, 2848;an2011 - 4, 4287;an 2012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.-cursuri de specializare, CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului pe tipurile de camioane., Declaratie privind utilajele echipamentele de care dispune operatorul pentruindeplinirea contractului-dovada atelier reparatii autorizat RAR -Clasa I si IIpe tipuri de camioane, dovada statie ITP agreata RAR, stand geometrie rotiautorizat, grad de acoperire la nivelul localitatii Timisoara sau zona limitrofa(exemplu localitati: Ghiroda, Sag, Giroc, Mosnita Noua, Giarmata, Dudestii Noi, Sacalaz, Dumbravita)cu cel putin o unitate reparatii.Operatorultrebuie sa faca dovada ca detine in proprietate, are un contract deinchiriere/comodat sau sa faca dovada punerii la dispozitie a unui atelier., Declaratie privind subcontractantii, Lista principalelor contracte de servicii in ultimi 3 ani sustinuta decertificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientbeneficiar sau o declaratie pe proprie raspundere- sa fie indeplinit cel putinun contract de servicii similare in valoare de minim : lot1=5600 lei lot 2=5600 lei (se intelege toate sit. prevazute la art. 13, din Ordin ANRMAP 509/2011).Curs mediu BNR an 2010-4, 2848;an 2011 - 4, 4287;an 2012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer