Achizitie publica - SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL
Detaliu pentru invitatia numarul 330150
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330150/22.06.2012
Denumire contract: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232267601, persoana de contact: CIOBANU EDUARD IONUT, etaj 5, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Bulevardul Carol I, Nr. 50, corp vechi, etaj 6, sala de lucrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE SERVICII: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL IMPARTIT IN 13 LOTURI
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Informatii despre garantia de participare pentru fiecrare lot in parte se regasesc in Anexa B ? Informatii suplimentare privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar in contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi; 2) instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: MANAGER: Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Nedelciuc Victoria, DIRECTOR MEDICAL: Dabija Eduard, Farcasel Victor, Ing. Butnaru Gabriel, Bioing. Liviu Amariei, Ciobanu Eduard Ionut, Ing. Paul Aprofirei)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.13 Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.PrezentareaAvizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca ofertantul poate efectua activitati de verificare, reparare si punere in functiune pentru dispozitive medicale, in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2011 sau 31.12.2011, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formularul nr. 9, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora Formularul nr. 10, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul nr 12, Certificate sau orice alte documente care atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de service, in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratia trebuie sa cuprinda prezentarea personalului si a calificarii acestuia, astfel incat sa poata fi indeplinite in cele mai bune conditii toate etapele contractului Formularul nr. 11 Certificat ISO 9001 -privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 06:11