Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL


Detaliu pentru invitatia numarul 356830
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Numar invitatie: 356830/10.01.2014
Denumire contract: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE SERVICII: SERVICE DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL IMPARTIT IN 12 LOTURI
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 871.5 - 411, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in sectiunea "LOTURI" -Anexa B. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, iar in SEAP se va depune o copie scanata si semnata cu semnatura electronica, conform modelului de formular nr.1 .Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cod fiscal: 8615184, contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2. In cazul in care sunt ofertanti economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, cursul de referinta pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi valabila minim 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Pentru transmiterea garantiei de participare se vor respecta prevederile art. 18 din Hotararea nr. 1660/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 ;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: 1 Grigore Tinica -Manager2 Codreanu Lucica -Director financiar contabil3 Corciova Flavia Catalina - Director medical4 Cabinet de avocat Ailinca Alina-reprezentat de Ailinca Alina - Compartiment juridic5 Farcasel Victor - Inginer specialist IA? Presedinte comisie de evaluare cu drept de vot6 Butnaru Gabriel - Inginer specialist IA sef Birou administrativ -membru comisie de evaluare cu drept de vot7 Amariei Liviu - Bioinginer medical principal- membru comisie de evaluare cu drept de vot8 Aprofirei Paul -Inginer I- membru suplinitor in comisie de evaluare cu drept de vot9 Ciobanu Eduard Ionut - Analist (programator) ajutor I -Birou Achizitii- secretar fara drept de vot in comisia de evaluareCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedurase - se va completa modelul de formular nr.12 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca ofertantul poate efectua activitati de verificare, reparare si punere in functiune pentru dispozitive medicale - copie semnata si stampilata cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formularul nr. 9, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora Formularul nr. 10, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul nr 11, Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantii vor prezenta Documente/diplome/ atestate profesionale din care sa rezulte ca personalul de care dispune operatorul economic are competente pentru realizarea serviciilor de intretinere , reparare/punere in functiunePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer