Achizitie publica - Service echipament medical
Detaliu pentru invitatia numarul 324458
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324458/20.04.2012
Denumire contract: Service echipament medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL DEJCod fiscal: 9709368, Adresa: PARCULUI NR.18, Dej, Telefon: 0264214123, Fax: 0264212699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service echipament medical
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: -Prestarea de servicii de service pentru echipament medical impartit in doua loturi: - Lotul 1 aparatura de radiologie;
- Lotul 2 aparatura de sterilizare;
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, in urmatoareleconditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA afiecarui lot in parte, si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate, valoare totala 1.498 lei ;c) executarea platii: neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.d) perioada de valabilitate: cel putin perioada de valabilitate a ofertei - 90 zilee) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareGarantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.Se va depune on line.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- conform art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, actualizata, prin depuneri la caseria unitatii- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale confor. HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privin neincadrarea in prev art. 180 din OUG 34/2006 conf. formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: Formularul 23.Certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordinului Presedintelui ANRMAP NR 314/2010(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: Formularul 34.Declaratie privin neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG 36/2006 (documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: Formularul 4Persoanele cu functii de decizie din cadrul spitalului sunt: Hulpoi Lucian, Cionca Diana, Jiman Titel, Campan Aurelia, Golban Angelica, Fodor Mirel, Malutan Marilena5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reieasa obligatiile exigibile la luna anterioara celei care se depun ofertele (documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara celei care se depun ofertele (documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic) Cerinta obligatorie: -Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa obiectul de activitate al societatii-original sau copie legalizata certificata "conform cu originalul" prin semnatura si stampila in original(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)-Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN pentru desfasurarea de activitati: intretinere, verificare si reparare laaparatele Roentgen doarpentru lotul 1.(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)-Aviz de functionare din partea Ministerului Sanatatii(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Experienta similara: lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic) Cerinta obligatorie: Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia.(documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul AC, SEAP, pe email
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 07:22