Achizitie publica - SERVICE FAXURI, COPIATOARE, IMPRIMANTE RAPIDE SI PLOTTER
Detaliu pentru invitatia numarul 321845
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321845/13.03.2012
Denumire contract: SERVICE FAXURI, COPIATOARE, IMPRIMANTE RAPIDE SI PLOTTER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403346, fax: +40 251594837/+40 251418466, persoana de contact: Gabriela Zoican
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Licitatii a S.C. Complexul Energetic Craiova S.A, etajul 3, str. Unirii nr. 147, localitatea Craiova, judetul Dolj, cod postal 200330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICE FAXURI, COPIATOARE, IMPRIMANTE RAPIDE SI PLOTTER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICE FAXURI, COPIATOARE, IMPRIMANTE RAPIDE SI PLOTTER conform cerintelor caietului de sarcini si anexelor la caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 50314000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a faxurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 255.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1= 1.300 lei, Lotul 2= 500 lei.Perioada de val a garantiei pt participare: cel putin 90 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofer.Forma de constituire a garant de part care va fi acceptata: a)printr-un instr de garan emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si pt per prev in docum de atrib.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instr de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu contr garantat;sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b)OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofert.c)Lichiditati depuse la casieria autorit cont.Cont RO08BRDE170SV50281981700 deschis BRD suc Craiova.Pt ofert I.M.M.?uri garant de part va fi insot de declar ca firma inscrisa in categ intrepr mici si mijl, in conf art. 3 din Legea 346/2004.In acest caz ofer pot part la procedura de achizi beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare .Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul S.C. CEN CRAIOVA S.A..;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In conformitate cu art. 2781 din OUG nr. 34/2006, se va retine garantia de participare astfel: -pentru LOTUL 1 = 677, 81 lei (in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului pentru lotul 1);
-pentru LOTUL 2 = 0 lei .
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA - modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza Ofertantii I.M.M.-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 5 ? Documentul va fi prezentat in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6 ? Documentul va fi prezentat in original.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011).Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 ? Documentul va fi prezentat in original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 12 ? Documentul va fi prezentat in original.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691din OUG 34/2006-Prezentare Formular 13 ? Documentul va fi prezentat in original.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial;Sorin Alecu? Director Dezvoltare Marketing;Daniela Bunescu ? Consilier Juridic . Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala-Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentul va fi prezentat original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, insotita de recomandare sau document constatator din partea beneficiarului serviciului din care sa reiese ca a prestat cel putin un serviciu similar solicitat in caietul de sarcini ., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul va prezenta documente care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru serviciile de reparatii/intretinere pentru echipamentele specificate la fiecare lot., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:03