Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service inst. de alarmare avertizare inceput de incendiu SH Arges.


Detaliu pentru invitatia numarul 298511
Autoritate contractanta
HIDROELECTRICA SA
Cod de identificare fiscala: R 13267213
Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 0213074629
Fax: 0213032572
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Service inst. de alarmare avertizare inceput de incendiu SH Arges.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de detectare a gazului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Service inst. de alarmare avertizare inceput de incendiu SH Arges.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.06.2011 09:56
Data limita de depunere a ofertelor: 23.06.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges, Cod 115300
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges, Cod 115300
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 104, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic conf. Anexei102 CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexa la Ordinul nr. 314/203Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010?4.Certificat Constatator, emis de Of. Reg. Com.5.Declaratie privind lista principalelor prestariexecutateîn ultimii 3 ani6 Declaratieprivind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere7 Standarde de calitate: ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 în societatea lor sau echivalent8 AUTORIZARI: Se va prezenta , în copie, certificate de atestare in conf. cu Ordinul MAI 87/06.04.2010.9 Standarde de securitatea muncii: Declaratie conf. Anexei SM10 Standarde de mediuDeclaratie conf. Anexa PM
Garantia de participare: 1.000 Lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer