Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service intretinere protectii electrice-echipamente din import


Detaliu pentru invitatia numarul 319849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Complexul Energetic Turceni S.A.
Numar invitatie: 319849/01.02.2012
Denumire contract: Service intretinere protectii electrice-echipamente din import
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI SA , Directia Comerciala, Serv.Disciplina Contractuala Valorificari, str.Uzinei, nr.1, Gorj, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Aneta BLAGU,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI SA -Directia Comerciala, loc.Turceni, str.Uzinei, nr.1, Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service intretinere protectii electrice-echipamente din import
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de service intretinere protectii electrice-echipamente din import: REG 216, REL 531/316, Unitrol P, Unitrol M si Sinchotact
II.1.6) CPV: 50312610-4 - Intretinerea resurselor fizice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 920, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Forma de constituire este prin virament bancarin contul autoritatiicontractante (contIBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg. Jiu), cu conditia confirmariiacestuia de catre bancaemitenta pana la deschidereaofertelor sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original, conform formular nr.13.In cazul depunerii unei contestatii si daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retinegarantia de participare in suma de 920, 00 lei, in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima depunere sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform prevederilor HG 1045/19 oct. 2011, art.I. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare)Completarea formularului nr.12 A, anexat;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata prin OUG nr. 76/2010-Completarea formularului nr.12 B, anexat;Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale-Prezentarea certificatelor de atestare fiscala eliberate de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in originalsau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, prezentat in originalsau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Completarea formularului nr.12 C, anexat;Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010- Completarea formularului nr.6, anexat.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-Completarea formularului tip, anexat.(Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, se regasesc la pagina web http: //www.eturceni.ro/info_publice.htm)Director general: Graure Laurentiu Octavian;Director comercial: Copaci Gheorghe;Sef serv.achiz.servicii si lucrari: Vitejanu Ion. Prezentarea certificatului constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie semnata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate al societatii (obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.) si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico-financiara.Bilantul contabilla30.06.2011, vizat si inregistrat la institutiile in drept, in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta nr. 2.Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri.Prezentarea cifrei de afaceri globale/ media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in perioada ultimilor 3 ani.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Informatii privind experienta similara.Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificatul constatator pentru prestarea unui serviciu similarsi o recomandare de la beneficiarul serviciului prestat, pentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr.2.Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.3.Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Daca anumite parti din serviciu urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati indiferent de procent., Cerinta nr.5.Informatii privind asocierea, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, pentru a depune oferta comuna, criteriile de calificare trebuieindeplinite de fiecare asociat, iar criteriile privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala, trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati( OUG nr.34/2006, art.186, alin 3). Cerinta nr.1.Standarde de asigurare a calitatii. Prezentarea in copie a certificatului, acordat de catre un organism de certificare acredit pentru certificarea sistemului de asigurare a calitatii (ISO 9001/2008) pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente., Cerinta nr.2.Standarde de asigurare a protectiei mediului(certificat SR EN ISO 14001/2008), acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer