Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Service, intretinere, revizii generale si verificari tehnice in utilizare, obligatorii, in vederea obtinerii autorizatiilor de functionare ISCIR, la scadenta, intocmirea documentatiilor specifice si efectuarea de reparatii accidentale la Centralele Ter


Detaliu pentru invitatia numarul 334644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 334644/30.08.2012
Denumire contract: , ,Service, intretinere, revizii generale si verificari tehnice in utilizare, obligatorii, in vederea obtinerii autorizatiilor de functionare ISCIR, la scadenta, intocmirea documentatiilor specificesi efectuarea de reparatii accidentale la Centralele Termice, din cadrul UTC-N ? operatii obligatorii prevazute in prescriptiile tehnice ISCIR ? PT A1-2010, PT C9-2010, PT C11 ? 2010 si PT C7-2010??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401329/+40 740033492, fax: +40 264592671, persoana de contact: str. C. Daicoviciu nr. 15, Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr. 15, Serviciul Tehnic, sala 492
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Service, intretinere, revizii generale si verificari tehnice in utilizare, obligatorii, in vederea obtinerii autorizatiilor de functionare ISCIR, la scadenta, intocmirea documentatiilor specificesi efectuarea de reparatii accidentale la Centralele Termice, din cadrul UTC-N ? operatii obligatorii prevazute in prescriptiile tehnice ISCIR ? PT A1-2010, PT C9-2010, PT C11 ? 2010 si PT C7-2010??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Service, intretinere, revizii generale si verificari tehnice in utilizare, obligatorii, in vederea obtinerii autorizatiilor de functionare ISCIR, la scadenta, intocmirea documentatiilor specificesi efectuarea de reparatii accidentale la Centralele Termice, din cadrul UTC-N ? operatii obligatorii prevazute in prescriptiile tehnice ISCIR ? PT A1-2010, PT C9-2010 , PT C11 ? 2010 si PT C7-2010??
II.1.6) CPV: 50531200-8 - Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 032.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: 7580 lei; Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din garant.de partic. suma de3790 lei-Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
-Dovada constit.gar.de partic.poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.6 din HG 925/2006).-Forme de constituire acceptate: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (Cont gar.: RO11TREZ2165005XXX006888-TrezoreriaCluj.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.-Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.-Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1- Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul 3.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul 4. Declaratia privind neicadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) va fi depusa si de tertul sustinator. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.3? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 6. Declaratia va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Rector: Prof.dr.ing.Aurel VLAICU, Prorector: Conf.dr.ing.Hortensiu-Liviu CUCU, Prorector : Prof.dr.ing.Vasile TOPA, Director Gen.Adm. Ec.Cornel MURESAN, Contabil sef Ec.Adriana OCHIS, Consilier juridic: Jr.Ana BARBU, Sef Serviciu Tehnic: ing.Diana MATEI, Sef Serv.S.I.C.A.: ing.Adrian MUNCEANU, Ing.Adrian MOGOS. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Se va completa Formularul 5.5-Persoane fizice sau juridice romane vor prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat( DGFPS) si cel local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.La solicitarea autoritatii contractante, in etapa evaluarii, acesta va putea solicita pentru conformitate, documentele in original.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. - Ofertantul va prezenta ?Certificatul constatator? emisde Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care rezulta: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.c) Ofertantului castigator i se va solicita sa faca dovada ca detine punct de lucru in Cluj-Napoca, fiind inregistrat in Certificatul constatator lacapitolul: SEDII SECUNDARE/PUNCTE DE LUCRU, in vederea asigurarii unei interventii prompte, la sesizari de defecte.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceastacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In conformitate cu prevederile Legii nr.64 din 27.03.2008 in vigoare, privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, ofertantul va prezenta copii ale autorizatiilor ISCIR prin care va face dovada ca este autorizat de catre ISCIR, dupa cum urmeaza: -conform PT CR4-2009, PT A1, pentru domeniul: reparare (fara lucrari de sudura), intretinere si verificari tehnice in utilizare, la cazane de apa calda cu P= 400 KW si la aparate consumatoare de combustibili cu P= 400 KW.-conform PT CR4-2009, PT C9, pentru domeniul : instalare, PIF si reparare (fara lucrari de sudura), la cazane de apa calda, avand urmatorii parametrii 400< P=5000 KW.-conform PT CR4-2009, PT C7, pentru domeniul: verificare (la deschidere-inchidere)dispozitive de siguranta, cu urmatorii parametrii: Pmax=30 bar si DNmax=100 mm.-conform PT CR4-2009, PT C11, pentru domeniul de autorizare: reparare si intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare, pentru cazane si instalatii de automatizare, pentru centrale termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa ? Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezentaFormularul7, Ultimul Bilant Contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Se solicita: O lista a principalelor prestari de servicii de: , ,Service, intretinere, revizii generale, VTU, in vederea autorizarii ISCIR, verificari ale supapelor de siguranta, intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare, pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termicesi intocmirea de documentatii ISCIR, in scopul autorizarii cazanelor, in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte de prestari si care vor contine valori, perioada si locul desfasurarii acestora, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta lista, 2. Se solicita ca cerinta minima pentru experienta similara, prestarea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract avand ca obiect prestari de servicii de: , , Service, intretinere, revizii generale, VTU, in vederea autorizarii ISCIR , verificari ale supapelor de siguranta, intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termicesi intocmirea de documentatii ISCIR, in scopul autorizarii cazanelor, sau prezentarea unui contract de prestari servicii, in valoare de 120.000 lei exclusiv TVA.La stabilirea valorii experientei similare se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Pentru prestarea de serviciisimilarese va atasa: copie dupa contract, Proces verbal de receptie la terminarea prestarilor de servicii, proces verbal de autorizare iscir a cazanelor la scadenta si la punerea in functiune si cel putin o recomandare din partea beneficiarului/ clientului respectivRecomandarea trebuie sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in relatia cu terte parti pe parcursul derularii contractului respectiv;, UtilajeOfertantul va prezenta declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 25, PersonalPentru personalul cheie din cadrul contractului care nu este angajat al ofertantului, se va atasa?Declaratia de disponibilitate?-Formularul 20Se va completa Formularul16Se solicita: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, -asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de prestari;Se va completa Formularul17-CV-uri + copii dupa diplome, ale personalului de specialitate si conducere, din care sa rezulte ca au experienta in prestari de servicii similare., Se va completa Formularul18Pentru personalul calificat se vor prezenta acte justificative (copii carte de munca, copii diplome de calificare, autorizatiisau alte acte justificative)Daca o parte din personalul de specialitate implicat in executia contractului apartine subcontractantilor, se vor prezenta CV-uri, documente care sa ateste calitatea pentru care au fost desemnati in cadrul echipei.-Copie dupa atestatele personalului autorizat: responsabil cu supravegherea lucrarilor (RSL) responsabil cu verificarea tehnica (RVT), nominalizati pe autorizatiile ISCIR, solicitate.-Ofertantul va face dovada ca dispune de personal autorizat ca si RSVTI. Se va atasa copie dupa autorizatia de R.S.V.T.I., Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate, care va fi implicat in executia contractului, si care va cuprinde obligatoriu personal calificat RSL, RVT, nominalizati pe autorizatiile emise de catre ISCIR si personal autorizat ca RSVTI, modulul B.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate, Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul 12Subcontractantii vorcompleta , Formularul 19Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Cerinta minima privind asigurarea cu personal calificat se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantul va prezenta, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii, in instalatii.CopieCertificat SR EN ISO9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer