Achizitie publica - Service pentru centrale telefonice si echipamente telefonice tip ALCATEL
Detaliu pentru invitatia numarul 347569
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347569/28.05.2013
Denumire contract: Service pentru centrale telefonice si echipamente telefonice tip ALCATEL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul TransporturilorCod fiscal: 13633330, Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +040 0213196156, Fax: +40 0213196199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +040 0213196156, fax: +40 0213196199, persoana de contact: Laura Puscasu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MT, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service pentru centrale telefonice si echipamente telefonice tip ALCATEL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Service la reteaua de telecomunicatii aferenta centralelor telefonice automate digitale (CTAD) ALCATEL 5200, ALCATEL 4400 si liniilor de oras pentru echipamentele si instalatiile prezentate in anexa nr. 1 din caietul de sarcini, servicii ce se vor asigura lunar.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia pentru anul 2013 (7 luni) este de 58333.38 lei, iar in cazul aplicarii art 6 din HG 925/2006 (prelungirea cu 4 luni)in anul 2014, valoarea estimata totala a contractului este de 91666.74 lei. Mentionam ca valoarea pentru 7luni, respectiv 58333.38 este valorea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele depuse . Valorea maxima de 91666.74 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valorea posibilelor suplimentari. La elaborarea ofertelor financiare se va tine cont doar de valorea pentru 7 luni 58333.38 leiOptiuni: Aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 50334110-9 - Servicii de intretinere a retelei telefonice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 333.38 - 91, 666.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.166 lei - Modul de constituire: potrivit prevederilor art .86, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, instrumentulde garantare departicipare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004.2006.In cazul in care ofertantul constituie instr. de garantare in alta moneda decat in lei, echivalenta cursului de schimb lei/euro va ficea afisata de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, exclusiv TVAModalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, )semnata de catre reprezentantul autorizat.-Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: d.nul ministru Relu Fenechiu, dl. Secretar de Stat ? Septimiu Buzasu, dl. Secretar de Stat ? Cristian, Ghibu dl. Secretar General - Tiberiu Barbuletiu , d.l director general ? Vasilica Tugui, d.na director general- Liliana Musat, dl. Director general adj. Petre Neacsa, , d.na Laura Puscasu- sef serviciu achizitii publice, d.na Sabina Muresan ? sef serviciu- Declaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12- Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul consolidat al statului (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul consolidate al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », potrivit prevederilor Codului Fiscal Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori .Informatiile cuprinse in certificat treb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contr. treb sa aibe corespondent in codul CAEN di certif constatator emis de ONRCOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii treiani2010, 2011, 2012 de cel putin 116.650 LeiSe vor prezenta Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala aofertantului pentru anii 2010, 2011, 2012 Formularul nr. 3.Cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru aniiindicati.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RONAnul 2012:1 euro = 4, 4560 RONOp.ec vor prezenta doc relevante in sustinerea indeplinirii cerintei priv cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ? Formularul 5 pentru contractul ce se doreste a fi prezentate drept experienta similara.Ofertantultrebuiesa faca dovadaca a prestat servicii similare obiectului contractului, in cadrul a cel mult 2contractecu o valoare cumulatade minim 58, 000 lei, in ultimii 3 anii, calculatipana la data depunerii ofertelor.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contraemnate de o autoritate ori de catre lientul privat beneficiarCursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru aniiindicati.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RONAnul 2012:1 euro = 4, 4560 RON, Ofertantii isi vor demonstra capacitatea profesionala de indeplinire a activitatilor contractuale prin nominalizarea unei echipe formata din personalul tehnic de specialitate de care dispune in scopul realizarii si implementarii acestui contract, respectiv: 1.specialistsoftwareCerinte minime: - absolvent de studii superioarein domeniul IT&C dovedit prin diploma de licenta, experienta dovedita prin participarea in cadrul unui contract similar. Se va completa Formularul 6A pentru specialistul software2. electromecanicCerinte minime: absovent de studiisuperioare, experienta dovedita prin participarea in cadrul unui contract similar . Se va completa Formularul6A pentrupentru electromecanic Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 08:46