Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Service post garantie pentru electropompe Flygt si Wilo, tablouri de protectie si automatizare, convertizoare de frecventa, monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantor secundar nr. 2 -pe loturi ?.


Detaliu pentru invitatia numarul 353789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 353789/17.09.2013
Denumire contract: ?Service post garantie pentru electropompe Flygt siWilo, tablouri de protectie si automatizare, convertizoare de frecventa, monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantor secundar nr. 2 -pe loturi ?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. COMPANIA DE APA ORADE SA. str. D. Zamfirescu nr. 3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Service post garantie pentru electropompe Flygt siWilo, tablouri de protectie si automatizare, convertizoare de frecventa, monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantor secundar nr. 2 -pe loturi ?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 - inspectii, revizii periodice si reparatii la 46 electropompe Flygt si Wilo, 12 tablouri de automatizare - monitorizare parametri aferente a 17 statii de pompare ape uzate si pluviale.Lotul 2 inspectii, revizii periodice si reparatii tablouri de automatizare - monitorizare parametri aferente statiilor de pompare la urmatoarele 8 obiective: 1.Statia de pompare apa tehnologica2.Electropompe de interventie3.Statie Pompare Apa Decantata Primar SPAD4.Statie de pompare namol primar SPNP nr. 15.Statie de pompare namol primar SPNP nr. 26.Statia de recirculare namol activ SPNA nr. 17.Statia de recirculare namol activ SPNA nr. 28.Decantor Secundar nr.2
II.1.6) CPV: 50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de - 10.260lei respectiv lotul 1 -3.780, 00lei; lotul 2 -6.480, 00lei sau echivalent in leu/alta valuta. Data pentru care se determina echivalenta leu/ALTA VALUTA curs de referinta comunicat de BNR este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.? . Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate, Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 6 Sectiunea Formulare sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 -(1) lit. a) si(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia care se va retine astfel lotul 1- 1.890lei, lotul 2- 3.240lei;. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: 1.Prin retineri succesive de 10% conf. HG1045/2011(5% pentru I.M.M.daca executantul beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii). 2.Scris de garant de buna exec emisa de o banca sau polita de asigurare, valab.cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 2 garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garant. de buna exec. va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1)Conditie de calificare: achizitorul nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberate pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, iar daca traducatorul nu este autorizat va fi legalizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.8)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, presedinte CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec. Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, Achizitii Publice ec. Marcela Mirnea, comp. Finaciar contabil ec. Adriana Handra, comp. Finaciar contabil ec. Simona Cret, sef sector Epurare Robert Judea, sector Epurare ing. Liviu Sarbu, sef sector Canal ing. Stefan Zetocha, sector Canal ing. Bonta Dumitru, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ciursas, sicomp. JuridicNicoletaCiule.Declaratia va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului, .Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.(Completare Formular nr. 5)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va Prezenta: 1 Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(Completare Formular nr. 3)2. Va prezenta cel putin un document/contract prin care sa se confirme prestare de servicii de complexitate similara Lotul 1 ? ?Service post garantie pentru electropompe Flygt siWilo, tablouri de protectie si automatizare aferente acestor pompe la Statiile de pompare ape uzate Oras?.Lotul 2 - ?Service post garantie pentru electropompe Flygt, convertizoare de frecventa, tablouri de protectie si automatizare - monitorizare parametri, aferente acestor pompe si decantor secundar nr. 2 din Statia de Epurare Oradea?) - a caror valoare cumulata sa fie de : Lotul 1-80.000leiLotul 2- 130.000leiSe mentioneaza la cele 2 loturi, cei 3 ani, se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor3. Prestarea de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea ori de catre clientul beneficiar., Declaratie care contine informatii privind personalul propus pentru indeplinirea contractului.(Completare Formular nr. 4) Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer