Achizitie publica - Service post garantie pentru pompele din S.E. si S.P.A.U. Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 311284
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO5476
Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea
Telefon: 0259-436934
Fax: 0259432576
Denumire invitatie: Service post garantie pentru pompele din S.E. si S.P.A.U. Oradea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Service post garantie pentru pompele din S.E. si S.P.A.U. Oradeaconform caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2011 12:25)
Data publicarii: 24.08.2011 16:30
Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A. Str. D. Zamfirescu Nr.3, Oradea, Cod Postal 410202, Jud Bihor ? registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A. Str. D. Zamfirescu Nr.3, Oradea, Cod Postal 410202, Jud Bihor ? sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 383, 167.62 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neâncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent: nu are datorii catre Bugetul de Stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de înregistrare emis de Oficiul registrului comertului-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului-Prezentare generala Formular nr.2-ISO 9001, sau echivalent-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani-Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate-Experienta similara (1 contract similar)-Garantie de participare: 7.500 Lei
se descarca de pe SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme