Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service pt. sist. integrat de conferinta,vot electr.,sonorizare,trad. simultana, comun. audio video


Detaliu pentru invitatia numarul 307688
Autoritate contractanta
CAMERA DEPUTATILOR
Cod de identificare fiscala: 4265795
Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti
Telefon: 021.414.16.19
Fax: 021.414.19.63
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Service pt. sist. integrat de conferinta, vot electr., sonorizare, trad. simultana, comun. audio video
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50340000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului audiovizual si optic (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de tip ?Service pentru sistemul integrat de conferinta, vot electronic, sonorizare, traducere simultana, comunicatii audio video si de date?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 14.10.2011 10:36)
Data publicarii: 02.08.2011 13:55
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Camerei Deputatilor, str. Izvor nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor, str. Izvor nr. 2-4, sector 5, Bucuresti, camera 7090
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 145, 161.29 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
ISit pers a ofert: 1Decl eligib, 2Decl neincadr in art 181, 3Decl neincadr in art 69 ind 1, 4Cert de part cu oferta indep; II.Cap exerc activ profes, pt pers jurid/fiz romane: Cert constat ORC; pers. jurid/fiz. straine: Doc care doved o forma de inreg - Documente care dovedesc certificarea SR EN ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii al prestatorului- Contract/contracte de instalare si punere în functiune de sisteme de conferinta si vot eletronic, prestate în ultimii 3 ani- Lista cu personalul tehnic de specialitate (minim 2 persoane) calificat în întretinerea/service-ul echipamentelor
www.e-licitatie.roGarantie de participare 2903 lei valabila 65 de zile de la data deschiderii ofertelor
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publicain conformitate cu prevederile art.209, alin.(1), lit.d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, deoarece este imposibila incheierea contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer