Achizitie publica - service si intretiner ap. radiologice
Detaliu pentru invitatia numarul 324272
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324272/19.04.2012
Denumire contract: service si intretiner ap. radiologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular FoisorCod fiscal: 5062357, Adresa: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Bucuresti, Telefon: 2523512, 2528550, Fax: 2523512, 2521387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 021382, telefon: +40 212520057, fax: +40 212523512, persoana de contact: MAGDALENA STOIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. POP DE BASESTI nr.6, Bucuresti, sect. 2, biroul CISACAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: service si intretiner ap. radiologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: service si intretinere a ap. radiologie conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.706 lei.Lot I -5.380 ronLot II -566 ronLot III -3.760 ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiiprivind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER - Conf. Dr. Stoica Ioan CristianDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL -ec. Macsim CristinaBIROU ACHIZITII ? Stoian MagdalenaSEF SERVICIU APROVIZIONARE- Lazu MagdalenaDeclaratie privind eligibilitatea: Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Se vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele localecare sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. aautoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din acordul cadru pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea, Informatii privindcapacitatea tehnica, se solicita lista contracte cu servicii de reparare si de intretinere aparatura medicala de radiologieefectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit un contract de servicii, finalizarea unui contract de service in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Fiecare contract inscris va fi insotit de copia ?Recomandare/Document constatator? din partea beneficiarului.Din ?Recomandare/ Document constatator? trebuie sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de service ( cursuri ? training la firma producatoare a aparatelor) certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 12:37