Achizitie publica - Service si intretinere contori ISAF de pe raza DRDP Craiova
Detaliu pentru invitatia numarul 300124
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: Service si intretinere contori ISAF de pe raza DRDP Craiova
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50430000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de precizie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Service si intretinere contori ISAF de pe raza DRDP Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.06.2011 10:14
Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, Str. Calea Severinului, nr.17
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, Str. Calea Severinului, nr17
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Valoare estimata: 35, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv neincadr in prev art 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006; Certif constatat priv indepl oblig exigibile de plata (contrib de asig la bug gen consolid, impozite taxe incl bug local) la data de 30.04.2011 (in orig sau copie legaliz sau copie conf cu orig); Certif de inreg (CUI) emis de OficiulReg Comert (in copie conf cu orig); Certif Const emis de Oficiul Reg Comert (in orig sau copie legaliz sau copie conf cu orig, valabil la data prez lui); Fisa de inf gen cu decl cifrei medii anuale de afaceri pe 2010, 2009, 2008; Val min a cifrei de afaceri = 71.000 lei. Bil cont pe 2008, 2009 si 2010 inreg la org competente, incl. Raport Audit;Op ec trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract ca obiect de activ prestarea de servicii similare cu obiectul prez proc. Pragul minim este de 35.500 lei fara TVA prin insumareaa cel mult 2 contracte, Lista cuprinzand utilaje, instalatii si echipamente teh, ISO 9001 sau echiv în term de valab;
Direct in SEAP (sub f a 2 fisiere) atasata la prez. Invitatie de Participare in cadrul Sect "Documentatie si clarificari" si pe www.drdpcv.ro sect "Achizitii Publice". Garantia de participare 710 lei