Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Service si reparatii dispecerizare de productie ? LN2


Detaliu pentru invitatia numarul 322758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 322758/26.03.2012
Denumire contract: Service si reparatii dispecerizarede productie ? LN2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service si reparatii dispecerizarede productie ? LN2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile asigurate de aceasta achizitie se solicita pentru mentinerea in functiune si intretinerea dispeceratelor de productie. Dispecerizarea de productie este realizata pentru a putea urmari si coordona activitatea de productie din carierele si depozitele de carbune ale E.M.Rovinari, acest lucru realizandu-se prin echipamente de culegere, transmisie si prelucrare date, montate pe utilajele conducatoare, benzile transportoare si in dispeceratele de la cariere.Utilizarea sistemului de monitorizare duce la o cunoastere operativa a functionarii utilajelor, cat si a defectelor aparute in functionare, ajutand ca interventiile sa se realizeze in timp mai scurt, reducand astfel durata stationarilor accidentale.
II.1.6) CPV: 50312300-8 - Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 496.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.500, 0 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita a primirii ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001.Garantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurare emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006. (formular GB).Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art.278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conf. art. 89 si 90din HG 925/2006 . Daca se constituie printr-un instrument de garantare-formular GB -emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, documentul se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. 1 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. 2 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 181, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, mai putin pentru tertul sustinatorpunctele a), c1 ) si d).In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 ( inclusiv terti)Completare si semnare Formular F 3 (in limba romana sau traducere autorizata ), care se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu; Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion; Director Economic ? ec. Scurtu Maria; Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe; Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile; Director Comercial ? ing. Rebedea Ion; DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin; Dir.Tehnic EM Rovinari-ing. Sichitiu Nicolae; Sef Serviciu Energetic EM Rovinari-ing. Popescu Viorel; Sef Birou Marketing-ing. Bujor Cristina; Sef Birou ALSM-ing. Oita Vasile; Sef Birou DCV-ing. Teiu Sorin; Biroul ASLM- ing. Sogor Costica; Serviciul Energetic EM Rovinari-ing. Groza Daniel; Serviciul Juridic-Cons.Jr. Daianu Dan.4. Certificat de participare la proceduracu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 4- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular F1)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane :1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul constatator se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila operatorului economic , document emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.2.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentruoperatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului, sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Obs.: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular 5- Informatii privind cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani; cerinta minima : cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de min. 205.000, 0 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 61.Listaprestarilor de servicii in ultimii 3 (trei) ani, care sa confirme prestarea de servicii astfel: Lista trebuie sa cuprinda cel putin un serviciu prestat si dus la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, in valoare de minim 100.000, 00 leisau maxim3 (trei) servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 100.000, 00 lei/ total ; listava fi insotita de documente, contracte, recomandari /certificate /documente constatatoare/fisa de experienta similara care sa confirme prestarea de servicii.Fisa de experienta similara va fi insotita de recomandare(Formular 7) din partea beneficiarului/ clientului contractului respectiv, de o copie dupa documentul constatator emis de clientul contractului respectiv.Operatorul economic va trebui sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, servicii similare cu cele solicitate, la data depunerii ofertei., Formularul 8? informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.Se solicita in copie diplomele de absolvire pentru personalul de specialitate electronist si doi ingineri de specialitate automatizari ? calculatoare, Formularul 9-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice.Ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu dotarea tehnica pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ( tehnica de calcul la sediul firmei, instrumente de lucru pentru reparatii, tehnica de calcul si echipamente transmisii date, autovehicul de teren echipata corespunzator pentru accesul la utilaje si transportoare), Formular nr 12G. Informatii privind subcontractantul/subcontractantii, ,Formular F AA -Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008sau echivalent., Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 editia 2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer