Achizitie publica - Service si reparatii instalatii de climatizare
Detaliu pentru invitatia numarul 328041
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328041/28.05.2012
Denumire contract: Service si reparatii instalatii de climatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului, Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service si reparatii instalatii de climatizare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima estimata fara TVA este de 116, 833 lei si reprezinta valoarea serviciului pentru anul 2012. Valoarea maxima a serviciului este de 175.249 lei, valoare care include si suma de 58.416 lei aferenta prelungirii serviciului cu 4 luni in anul 2013, daca autoritatea contractanta opteaza pentru aceasta.
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 249 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 2.000 lei, cu valabilitate minim 90 zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art. 86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.
Garantie de buna executie
GBE a contractului de servicii reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA si se va constitui: - prin virament sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului- prin retineri succesive din facturile introduse la plataIn situatia in care contractantul doreste sa constituie GBE prin aceasta metoda, acesta are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Aceste prevederi sunt conform H.G. nr. 925/2006, art. 90, alin 3-numerar cu chitanta sau ordin de plata (in cuantum de pana la 5.000 lei)Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor conform proiect de contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare Formular nr. 1 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala)-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Completare si semnare Formular nr. 2 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala)-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei: Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹Completare si semnare Formular nr. 3 in limba romana sau traducere autorizata (se va completa si decatre subcontractant, inclusiv si pentru tertul sustinator)Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2. Director Termocentrala ? Ing. Pisc Ion3. Director Economic ? Ec. Scurtu Maria4. Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion5. Director Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin6. Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu7. Director EMR ? Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe8. Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile9. Membrii comisiei de evaluare ? Ec. Dragomirescu Emanoil, Ing. Ciurel Nicoleta, Ec. Angheloiu Radu, Ing. Mihai Emil, Ing. Vanca Vlad, Ec. Stavaroiu Felicia, Cons. Jr. Daianu Dan4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare si semnare Formular nr. 4 in limba romana sau traducere autorizata - conform Ordinului ANRMAP 314/2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.20105. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat.(copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)b) Certificat(e) de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.(copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)sau: Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data de 31.01.2012, sau o data ulterioara.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.Evaluarea cerintei : Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii sau cu datorii esalonate dar cu rate neplatite pana la data de 31.01.2012, sau o data ulterioara vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2.Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. (daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codol CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie: minim 220.000 leiSituatia financiara la 31.12.2011 daca este posibil. Daca nu, se poate prezenta si situatia financiara la 31.12.2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular nr. 6 si Formular nr. 7Informatii privind experienta similara: Prezentarea a minim un document (contract/proces verbal de receptie) in valoare de minim 115.000 lei sau a maxim 3 documente (contracte/procese verbale de receptie) in valoare cumulata de minim 115.000 lei la care s-au confirmat achizitionarea de servicii similare, prestate de ofertant in ultimii 3 ani.Pentru toate contractele de servicii mentionate in lista depusa in oferta se vor prezenta Recomandari (Formular nr. 7) / certificare de buna executie / document constatator, indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat., Formular nr. 8Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, personalul de conducere si personalul de executie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru prestarea serviciului dispune de urmatorul personal calificat: - cel putin un frigotehnist- cel putin un electromecanic- cel putin 2 electricieni autorizati A.N.R.E.- cel putin 2 mecanici- cel putin un electronist, Formular nr. 9Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiileOfertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru prestarea serviciului si asigurarea suportului tehnic si calitativ, dispune de, minim, urmatoarele dotatii/echipamente: * statie de recuperare freon* pompa de vidare* statie de incarcare cu freon* trusa de debitat si bercuit conducte de cupru* statie de sudura* aspirator* scari si schela* aparat de lipit cu cositor* multimetru profesional* accesorii si unelte necesare la montaj de instalatii de climatizare* truse adecvate de chei, surubelnite utilizabile in depanarea electronica* autovehicule de transport* 5 echipamente portabile de climatizareOfertantul este obligat sa prezinte pentru autovehiculele de transport care urmeaza sa le foloseasca in cadrul derularii contratului un certificat de proprietate ori un contract de leasing sau inchiriere in vederea folosirii autovehiculelor in scopul realizarii contractului de service., Formular nr. 12GInformatii privind partea din contract care va fi subcontractata(daca este cazul)Ofertantul trebuie sa prezinte , daca este cazul, Formularul nr. 12G si anexa acestuia (formularul AS), completat corespunzator., Formular AA si Formular IMP_LAInformatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului(daca este cazul)Acordul de asociere se va prezenta, in original, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia 2008, sau echivalent., CertificareaSistemului de Protectia Mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 07:33