Achizitie publica - Service si reparatii pentru echipamentele din restaurantele si spalatoriile centralei Bancii Nationale a Romaniei si Centrului de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS)
Detaliu pentru invitatia numarul 325067
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325067/26.04.2012
Denumire contract: Service si reparatii pentru echipamentele din restaurantele si spalatoriile centralei Bancii Nationale aRomaniei si Centrului de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr.16, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030035, telefon: +40 213110157, fax: +40 213110162
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCURESTI, str. Lipscani nr. 16, parter, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Service si reparatii pentru echipamentele din restaurantele si spalatoriile centralei Bancii Nationale aRomaniei si Centrului de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verif. periodica semestr. si rep. pentru echipamente electrice din rest. si spalat.BNR in baza CS.
II.1.6) CPV: 50882000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 976.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitatea a garantiei de participare: 120 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelorCuantumul garantiei de participare, pentru toate cele 4 loturi: 460 leiA se citi de catre ofertanti anexele B la prezenta fisa de date privind cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot.Modalitatea de constituire : conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006Garantia trebuie sa fie irevocabila si se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Situatiile in care se va putea solicita executarea garantiei ofertantului: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluic)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie pentru reparatiile efectuate se constituie conform prevederilor art.90 din HG nr. 925/2006, modif si completat prin HG nr.1045/2011 si va fi valab cel putin un an de la data efect unei reparatiei si semnarea pv de receptie aferent reparatiei respective.Gar de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pt prestarea de reparatii, 5% din valoarea (fara TVA) a fiecarei facturi prezentata pt o reparatie efectuata.Prestatorul are oblig de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia aut contr la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conformH.G. nr. 1045/19.10.2011 priv modif art.90, alin.(3) din HG nr.925/2006, cont ce va fi adus la cunostinta aut contra de catre prestator in termen de 5zile de la data semnarii contractului.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna executie conf prev legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Completarea formularului atasat din sectiunea formulareatat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, 2) Prezentarea cazierului fiscal si cazierului judiciar de catre operatorul economic ofertant, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului atasat din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, cu referire laart. 181, art. a), c) indice 1 si d)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului atasat din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune ofertaCerinta nr. 4Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Prezentarea unei declaratii, semnate si stampilate, conform art. 691 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare cat si de catre tertul sustinator sau subcontractanti, daca este cazul2) persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru prezenta procedura de atribuire: Vasile Ifrim ? directorNiculae Dumitrache ? director adjunctDan Durleci ? sef serviciu organizare proceduri - Directia AchizitiiIon Medrihan - expert ? Directia AchizitiiIonela Calista ? referent de specialitate ? Directia Tehnica si MentenantaCristina Aruscutei - referent de specialitate - Directia AchizitiiSorin Stanoiu - referent de specialitate - Directia AchizitiiStefan Zaharia ? referent de specialitate ? Directia Tehnica si Mentenanta Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul procedurii de atribuire, de servicii de reparare echipamente electriceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicertificatul constatatorse va prezenta, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate similar cu obiectul procedurii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraPrezentarea unuicontractsimilar executat, de service si reparatii echipamente electrice de natura celor prevazute in caietul de sarcini, in ultimii trei ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectie amediuluiSeprezenta un document, prin care vor fi detaliate masurile de protectie a mediului pe care le va aplica ofertantul, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii la activitatile de service si/sau reparatii de echipamente electrice, Cerinta nr. 2Certificatul ISO 14001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management de mediu in cadrul organizatiei ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 11:09