Achizitie publica - service si revizii curente a ascensoarelor aferente imobilelor administrate de D.G.L.
Detaliu pentru invitatia numarul 344397
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344397/27.03.2013
Denumire contract: service si revizii curente a ascensoarelor aferente imobilelor administrate de D.G.L.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213250209, fax: +40 213161061, persoana de contact: Grupul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: service si revizii curente a ascensoarelor aferente imobilelor administrate de D.G.L.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: service si revizii curente a ascensoarelor aferente imobilelor administrate de D.G.L.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele este de 54629, 03 lei, iar valoarea maxima estimata (ce va cuprinde si eventualele suplimentari ) este de 70209, 67 leiOptiuni: A.c.isi rezerva dreptul de a prelungi durata contr. pt.lot nr.1-7 pt primele 4 luni in 2014
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 629.03 - 70, 209.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum-Lot nr. 1 -77, 40 lei / Lot nr. 2 -200 lei/ Lot nr. 3 ? 103, 22 leiLot nr. 4 -45, 16 lei / Lot nr. 5 -56, 77 lei / Lot nr. 6 -56, 77 leiLot nr. 7- 77, 41 lei / Lot nr. 8 ? 475, 80 leiRetineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Constituire: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original-prin depunere la casieria autoritatii contractantePentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumurile precizate mai sus.Perioada de valabilitate (45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 ; Pentru calculul garantiei in alta moneda se va folosi cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului constituita cf. art. 90din HG 925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cuformular nr.6 ( utilizand cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010 - 4, 2099 lei , 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4595lei)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr.7 ? Declaratie privind lista principalelor prestari deservicii in ultimii 3 ani Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 .Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 13:52