Achizitie publica - SERVICE SI VERIFICARI METROLOGICE INSTALATII DE CANTARIRE VAGOANE
Detaliu pentru invitatia numarul 346267
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346267/07.05.2013
Denumire contract: SERVICE SI VERIFICARI METROLOGICE INSTALATII DE CANTARIRE VAGOANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOIL TERMINAL S.A.Cod fiscal: RO2410163, Adresa: str. Caraiman nr.2, Constanta, Telefon: +40 241702613, Fax: +40 241694833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caraiman nr.2, Constanta, Romania, cod postal: 900117, telefon: +40 241702613, fax: +40 241694833, persoana de contact: MARIETA STASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Manipulare produse petroliere CAEN 5224)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICE SI VERIFICARI METROLOGICE INSTALATII DE CANTARIRE VAGOANE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatia de cantarirea vagoanelor este destinata cantaririi automate din mers /static a vagoanelor si garniturilor de cale feratacare transporta produse petroliere si petrochimice si necesita mentenanta corectiva si preventiva, precum si verificare metrologica cu emitere de buletin
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2000 LEI. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participare (una din urmatoarele variante): a)Scrisoare de garantie bancara pentru participare / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; Nu se impune eliberarea garantiei de participare de catre o anumita banca.b) Ordin de plata (vizat de banca) in contul COD IBAN RO68 BTRL 01401202 693 135 XX , deschis la Banca Transilvania - Sucursala Constanta, CUI 2410163;c) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (Strada Caraiman , Nr. 2 ).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Cuantumulce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este 1200 LEI.Data la care se va face echivalenta leu/ alta valuta la cursul BNR, este data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile - se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata.5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile - se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/copie legalizata.6. Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Persoanelece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? CIUTUREANU Sorin, Director Comercial ? DARABAN Gabriel, Director Tehnic ? ROHAT Emil, Director Economic ?FRANGU Adriana, Director Logistica Reparatii ? ADRESOIU Armando, Sef Compartiment Investitii ? CATRINOIU Marius, Sef Serviciu Mentenanta ? DRAGAN Laura, Sef Serviciu Administrativ ? ACSAN Marius, Sef Birou-Juridic-Litigii ? RAICIU Stela, Consilier Juridic ? BROASCA Viorel, Sef Serviciu Achizitii-Dezvoltare-Strategii- STASI Marieta, Expert Achizitii ? BOTEA Elena, Expert Achizitii ? ANCUTA Cristiana, Expert Achizitii ? GALBENUS Cristina, Expert Achizitii ? PETRESCU Elena, Expert Achizitii ? RUSE Ioana Florentina. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autorizatie de furnizor feroviar.Agrement Tehnic FeroviarAviz tehnicOfertantul are obligatia de a prezenta Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER, in conf.cu HG nr.626/1998 cu modif.si compl.ulterioare siOMT 290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor, prezentatainclusiv cu pagina cu vizele anuale, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa furniz.acest serviciu feroviar critic(serv.de verificare, rep.si verificaremetrologica a sistemelor electronice de cantarire CF) si insotita de Agrementultehnic feroviar si Avizul tehnic.Nota: Se solicita depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 200000 lei (2012, 2011, 2010).Nivelul este impus pentru cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Convertirea in RON/ alta valuta pentru ofertantii romani si straini pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani prezentata in alta moneda, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelorprestari de servicii similare din ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de prestare, locul de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. In cazul unei oferte comune, depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul.Autorizatie emisa de Biroul Roman de Metrologie Legala pentru laboratorul de metrologie, insotita de anexe. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementate: un sistem de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent si sistemulde asigurare a protectiei mediului ISO 14001/2005, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:29